logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Inici Ministeri
Ministeri Organigrama
Organigrama Ministro para la Transformación Digital y de la Función Pública Secretaría de Estado de Digitalización e Inteligencia Artificial Secretaría de Estado de Telecomunicaciones e Infraestructuras Digitales Secretaria d'Estat de Funció Pública Sotssecretaria per a la Transformació Digital i de la Funció Pública Regulació Legal
Protecció de Dades Participació pública en projectes normatius
Participació pública en projectes normatius Consulta pública prèvia Audiència i informació pública
Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Instruccions de comunicació Informació addicional Seguiment del Pla
Ocupació
Ocupació Personal Laboral Personal Funcionari
Portada de Ministeri
Digitalització i IA Telecomunicació i infraestructures Digitals Funció Pública
Funció Pública La secretària
La secretària Secretaria d'Estat de Funció Pública Directora del Gabinet de la Secretaria d'Estat de Funció Pública Newsletter de Funció Pública Captació de talent Actualitat
Funció Pública
Funció Pública Qui som Accés a l'Ocupació Pública Gestiona la teva vida professional com a personal empleat públic Règim Jurídic Relacions Laborals Órganos de colaboración Registre Central de Personal Espai ISPA Personal funcionari d'administració local amb habilitació de caràcter nacional
Governança Pública
Governança Pública Directora General de Gobernanza Pública Simplificació administrativa i reducció de càrregues Inspecció de Serveis Atenció a la ciutadania Qualitat en les Administracions Públiques​ Transparència Govern obert Registres electrònics i notificacions Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Incompatibilitat i conflicte d'interessos
Incompatibilitat i conflicte d'interessos Oficina de Conflictos de Intereses Membres del Govern i Alts Càrrecs de l'Administració General de l'Estat Incompatibilitats de personal al servei de les Administracions Públiques Informes sobre compliment dels alts càrrecs MASTERCLASS: Guia del Govern Obert
Comunicació Contacte Info DANA
Info DANA Mesures adoptades en relació amb la DANA Portada d'Info Dana
Inici
  • Organigrama
  • Protecció de Dades
  • Participació pública en projectes normatius
  • Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
  • Ocupació
  • Portada de Ministeri
Digitalització i IA
Telecomunicació i infraestructures Digitals
  • La secretària
  • Funció Pública
  • Governança Pública
  • Incompatibilitat i conflicte d'interessos
Comunicació
Contacte
  • Mesures adoptades en relació amb la DANA
  • Portada d'Info Dana
texto

Incompatibilitat i conflicte d'interessos

  • Oficina de Conflictos de Intereses
  • Membres del Govern i Alts Càrrecs de l'Administració General de l'Estat
  • Incompatibilitats de personal al servei de les Administracions Públiques
  • Informes sobre compliment dels alts càrrecs
  • MASTERCLASS: Guia del Govern Obert
  1. Inici
  2. Funció Pública
  3. Incompatibilitat i conflicte d'interessos

Informe sobre Compliment dels Alts Càrrecs

INFORME SOBRE EL COMPLIMENT DELS ALTS CÀRRECS DE LES OBLIGACIONS PREVISTES EN LA LLEI 3/2015, DE 30 DE MARÇ, REGULADORA DE L'EXERCICI DE L'ALT CÀRREC DE L'ADMINISTRACIÓ GENERAL DE L'ESTAT

La Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat, en el seu article 22, disposa que per a assegurar la transparència del control del règim d'incompatibilitats previst en aquesta Llei, l'Oficina de Conflictes d'Interessos elevarà al Govern cada sis mesos, per a la seva remissió al Congrés dels Diputats, un informe, amb dades personalitzades, sobre el compliment pels alts càrrecs de les obligacions de declarar, així com de les infraccions que s'hagin comès en relació amb la mateixa i de les sancions que hagin estat imposades, en el qual s'identificarà als seus responsables.

Segon semestre 2024

  • Resolució de 21 de gener de 2025, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat.
  • Informe elevat a les Corts Generals segon semestre 2024

Primer semestre 2024

  • Resolució de 23 de juliol de 2024, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat.
  • Informe elevat a les Corts Generals primer semestre 2024

 

Segon semestre 2023

  • Resolució de 24 de gener de 2024, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat.
  • Informe elevat a les Corts Generals segon semestre 2023.

Primer semestre 2023

  • Resolució de 22 d'agost de 2023, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat.
  • Informe elevat a les Corts Generals primer semestre 2023.

Segon semestre 2022

  • Resolució de 16 de febrer de 2023, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat.
  • Informe elevat a les Corts Generals segon semestre 2022.

Primer semestre 2022

  • Resolució de 26 de juliol de 2022, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat.
  • Informe elevat a les Corts Generals primer semestre 2022.

Segon semestre 2021

  • Resolució d'1 de febrer de 2022, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat.
  • Informe elevat a les Corts Generals segon semestre 2021.

Primer semestre 2021

  • Resolució d'1 de setembre de 2021, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat.
  • Informe elevat a les Corts Generals primer semestre 2021.

Segon semestre 2020

  • Resolució de 5 de febrer de 2021, de la Secretaria d'Estat de Política Territorial i Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat.
  • Informe elevat a les Corts Generals segon semestre 2020.

Primer semestre 2020

  • Resolució de 22 de juliol de 2020, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat.
  • Informe elevat a les Corts Generals primer semestre 2020.

Segon semestre 2019

  • Resolució de 21 de gener de 2020, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat.
  • Informe elevat a les Corts Generals segon semestre 2019.

Primer semestre 2019

  • Resolució de 13 de juliol de 2019, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat.
  • Informe elevat a les Corts Generals primer semestre 2019

Segon semestre 2018

  • Resolució de 4 de febrer de 2019, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat
  • Informe elevat a les Corts Generals segon semestre 2018

Primer semestre 2018

  • Resolució de 6 de juliol de 2018, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat
  • Informe elevat a les Corts Generals primer semestre 2018

Segon semestre 2017

  • Resolució de 6 de juliol de 2018, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat
  • Informe elevat a les Corts Generals segon semestre 2017

Primer semestre 2017

  • Resolució de 29 de desembre de 2017, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat
  • Informe elevat a les Corts Generals primer semestre 2017

Segon semestre 2016

  • Resolució de 16 de juny de 2017, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat
  • Informe elevat a les Corts Generals segon semestre 2016

Primer semestre 2016

  • Resolució de 20 de juliol de 2016, de la Secretaria d'Estat d'Administracions Públiques, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat
  • Informe elevat a les Corts Generals primer semestre 2016

Segon semestre 2015

  • Resolució de 5 de febrer de 2016, de la Secretaria d'Estat d'Administracions Públiques, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat
  • Informe elevat a les Corts Generals segon semestre 2015

Primer semestre 2015

  • Resolució de 31 de juliol de 2015, de la Secretaria d'Estat d'Administracions Públiques, per la qual es dóna compliment al que es disposa en l'article 22.2 de la Llei 3/2015, de 30 de març, reguladora de l'exercici de l'alt càrrec de l'Administració General de l'Estat
  • Informe elevat a les Corts Generals primer semestre 2015

Segon semestre 2014

Amb caràcter previ a la Llei 3/2015, de 30 de març l'article 16 de la derogada Llei 5/2006, de 10 d'abril, de regulació dels conflictes d'interessos dels membres del Govern i dels alts càrrecs de l'Administració General de l'Estat, estableix que, per a assegurar la transparència del control del règim d'incompatibilitats previst en aquesta Llei, i sense perjudici de les competències que s'atribueixen a altres òrgans, l'Oficina de Conflictes d'Interessos elevarà al Govern cada sis mesos, per a la seva remissió al Congrés dels Diputats, informació detallada del compliment pels alts càrrecs de les obligacions de declarar, així com de les infraccions que s'hagin comès i de les sancions que hagin estat imposades, i identificarà als seus responsables

  • Informe elevat a les Corts Generals segon semestre 2014

  • Guia de navegació
  • Mapa
  • Contacte
  • Nota Legal
  • Accessibilitat
  • Sistema intern d'informació
  • Política de cookies

© Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública

Política de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per a oferir un millor servei. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.

Veure política de cookies