Mesures adoptades en relació amb la DANA

  1. Reforç de personal en les Delegacions de Govern per a tramitar ajudes

    El Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública ha autoritzat un contingent extraordinari de 100 empleats públics per a agilitzar la tramitació i gestió de les ajudes als afectats de la DANA

    Este reforç respon a una sol·licitud feta pel Ministeri de Política Territorial i Memòria Democràtica i es produirà en les Delegacions del Govern de la Comunitat Valenciana, Comunitat de Castella-la Manxa i Comunitat d'Andalusia.

    Estos recursos humans addicionals començaran a treballar immediatament, ja que Funció Pública realitzarà els nomenaments de forma urgent de manera que ja puguen recolzar en la tramitació, tant presencial com a telemàtica, de les ajudes derivades de la declaració de zones afectades per una emergència de protecció civil que anirà al Consell de Ministres.

    Els empleats públics que prestaran els seus servicis en les Delegacions procediran del Cos de Gestió de l'Administració Civil de l'Estat, del Cos General Administratiu de l'Administració de l'Estat i del Cos General Auxiliar de l'Administració de l'Estat.

    Més informació

  2. Muface ha habilitat línies d'atenció telefònica d'emergència per als mutualistes afectats, així com mesures excepcionals per a la prestació farmacèutica.

    Más información sobre el procedimiento excepcional de Farmacia y teléfono de afectados por la DANA

  3. El Govern acorda amb les operadores de telecomunicacions compensar en les factures la interrupció del servici per la DANA

    La compensació serà automàtica a cada usuari de servicis de telecomunicacions que s'haja vist afectat i serà, com a mínim, proporcional al mateix temps que haja durat la interrupció.

    Más información