logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Inicio Ministerio
Ministerio Organigrama
Organigrama Ministro para a Transformación Dixital e da Función Pública Secretaría de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial Secretaría de Estado de Telecomunicacións e Infraestruturas Dixitais Secretaría de Estado de Función Pública Subsecretaría para a Transformación Dixital e da Función Pública Regulación Legal
Protección de Datos Participación pública en proxectos normativos
Participación pública en proxectos normativos Consulta pública previa Audiencia e información pública
Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia Instrucións de comunicación Información adicional Seguimento do Plan
Empleo
Empleo Persoal Laboral Persoal Funcionario
Portada de Ministerio
Dixitalización e IA Telecomunicación e infraestruturas Dixitais Función Pública
Función Pública A secretaría
A secretaría Secretaría de Estado de Función Pública Directora do Gabinete da Secretaría de Estado de Función Pública Captación de talento Newsletter de Función Pública Actualidade
Función Pública
Función Pública Quen somos Acceso ao Emprego Público Xestiona a túa vida profesional como persoal empregado público Réxime Xurídico Relacións Laborais Órganos de colaboración Rexistro Central de Persoal Espazo ISPA Persoal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional
Gobernación Pública
Gobernación Pública Directora General de Gobernanza Pública Simplificación administrativa e redución de cargas Inspección de Servizos Atención á cidadanía Calidade nas Administracións Públicas​ Transparencia Goberno aberto Electronic reports and notifications Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Incompatibilidade e conflito de intereses
Incompatibilidade e conflito de intereses Oficina de Conflictos de Intereses Membros do Goberno e Altos Cargos da Administración Xeral do Estado Incompatibilidades de persoal ao servizo das Administracións Públicas Informes sobre cumprimento dos altos cargos MASTERCLASS: Guía do Goberno Aberto
Comunicación Contacto Info DANA
Info DANA Medidas adoptadas en relación con la DANA Portada de Info Dana
Inicio
  • Organigrama
  • Protección de Datos
  • Participación pública en proxectos normativos
  • Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
  • Empleo
  • Portada de Ministerio
Dixitalización e IA
Telecomunicación e infraestruturas Dixitais
  • A secretaría
  • Función Pública
  • Gobernación Pública
  • Incompatibilidade e conflito de intereses
Comunicación
Contacto
  • Medidas adoptadas en relación con la DANA
  • Portada de Info Dana
texto

Gobernación Pública

  • Xestión de Cartas de Servizos na AGE
    • Portada de Metodoloxía e Guías
    • Guía para a realización de estudos de análises da demanda e de avaliación da satisfacción dos usuarios (edición 2014)
    • Modelo EFQM 2013
    • CAF 2013, o Marco Común de Avaliación
    • CAF 2020
    • Guía para a xestión de queixas e suxestións (2013)
    • Guía de Interpretación do Modelo EFQM de Excelencia 2010 para as Administracións Públicas
    • CAF Educación (2010)
    • CAF Procedemento de Retroalimentación Externa (2009)
    • Guía para o desenvolvemento de Cartas de Servizos
    • Guía de Evaluación. Modelo EVAM (2009)
    • Guía para o recoñecemento á excelencia (2009)
    • CAF 2006
    • O Valor da Excelencia. Recomendacións para a excelencia na creación de valor público a través do Modelo EFQM (2018).​​
    • Guía para a Calidade da Administración Pública, Unha Caixa de Ferramentas para Xestores, versión resumida
    • Marco común sobre as Cartas de Servizos nas Administracións Públicas Españolas (2015)
    • Guía para a Avaliación da Calidade dos Servizos Públicos (2009)​​
    • Guía para a elaboración e xestión dunha carta de servizos na Administración Local
    • Guía de modelos de avaliación para a Administración Local
    • Portada de Informes de Avaliación da Calidade dos Servizos
    • Informe sobre a Actividade dos Ministerios Españois (ISAM)
      • Ir a Informes sobre a percepción cidadá dos servizos públicos
      • Goberno Aberto
      • A confianza nas Institucións
      • Informe sobre percepción cidadá na prestación dos servizos públicos​​
      • Estabilidade e melloría nos servizos públicos
      • Calidade e sustentabilidade dos servizos públicos
      • Calidade dos Servizos Públicos en tempos de austeridade
      • A Calidade dos Servizos Públicos e as actitudes dos cidadáns cara ás medidas modernizadoras da Administración Pública
      • A importancia dos Servizos Públicos no benestar dos cidadáns
      • A Administración Pública a xuízo dos cidadáns
      • Axenda Pública e Satisfacción cos Servizos Públicos no Estado Autonómico
      • A percepción social dos Servizos Públicos en España 1985-2008 ​​​
      • Ir a Informes acerca da actividade despregada polas Axencias Estatais
      • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2016
      • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2015
      • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2014
      • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2013
      • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2012
      • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2011
      • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2010
      • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2009
      • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2008
    • Avaliación E08/2007 da Calidade do servizo dos Museos de titularidade estatal
    • Portada de Recoñecemento: Certificacións e Premios
      • Ir a Certificación do Nivel de Excelencia das Organizacións
      • Organizacións cuxo nivel de Excelencia foi certificado
      • Ir a Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública​
      • Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XIV Edición. Memorias
      • Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XV Edición. Memorias
      • XV edición. Galería de Vídeos
      • Entrega dos Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XIII Edición
      • Galería de imaxes da entrega de Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XII Edición
      • Galería de imaxes da Entrega dos Premios á Calidade e Innovación 2014​​
  • Xestión do coñecemento e difusión de boas prácticas
  • Asesoramento, consultoría, asistencia técnica e Formación​
  • Redes Internacionais
    • Portada de Rede Interadministrativa de Calidade dos Servizos
      • Ir a Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos
        • Ir a 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
        • Galería de imaxes da 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
  1. Inicio
  2. Función Pública
  3. Gobernación Pública
  4. Calidade nas Administracións Públicas​

Rede Interadministrativa de Calidade dos Servizos

A Rede Interadministrativa de Calidade nos Servizos Públicos é un foro de cooperación integrado polos ór​​​​​ganos responsables de calidade e avaliación da Administración Xeral do Estado, das Comunidades Autónomas e das Cidades Autónomas de Ceuta e Melilla e a Federación Española de Municipios e Provincias (FEMP). A Rede constituíuse en outubro de 2005.

A Rede ten por obxectivo o establecemento de fórmulas de cooperación e colaboración interadministrativa nos ámbitos relacionados coa calidade e a excelencia nos servizos públicos e a avaliación.

Para o desenvolvemento das súas funcións, a Rede estrutúrase en Plenario, así como un conxunto de Comités e de Grupos de Traballo. Así mesmo, a Rede dótase dunha Secretaría, desempeñada pola Subdirección Xeral de Inspección de Servizos AGE da Dirección Xeral de Cidadanía e Goberno Aberto.

En 2018, celebráronse dúas reunións da Rede, que tiveron lugar en Madrid o 8 de maio de 2018, no marco da Semana da Administración Aberta , e en Málaga o 4 de outubro de 2018, na contorna das X Xornadas de Modernización e Calidade na Administración Local (JOMCAL) organizadas polo seu Concello.

En 2019, a reunión da Rede celebrouse en Madrid o día 20 de novembro de 2019, no marco das Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos.

En 2021, convocouse unha nova reunión da Rede no marco da 7ª Conferencia Estatal de Calidade e o XI Jormadas de Modernización e Calidade na Administración Local (JOMCAL) para os días 17 ao 19 de Novembro de 2021.

Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos

​​As Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos, promovidas con periodicidade bienal pola Rede Interadministrativa de Calidade nos Servizos Públicos, constitúen un medio para potenciar e exteriorizar a actividade da Rede, difundir a calidade e a avaliación no sector público desde unha lóxica de consenso, así como presentar boas prácticas e enfoques innovadores de xestión. Son un foro de contactos e discusión para a definición da estratexia futura, trasladar propostas aos responsables das Administracións Públicas e proxectar á sociedade civil o compromiso das Administracións na mellora dos servizos públicos.

Novembro 2021. Calidade e Innovación para a recuperación.

Baixo o lema 'Calidade e Innovación para a recuperación', o Ministerio de Facenda e Función Pública, xunto á FEMP e ao Concello de Málaga, celebraron conxuntamente, de 17 ao 19 de novembro de 2021, a 7ª Conferencia Estatal de Calidade e o XI Xornadas de Modernización e Calidade na Administración Local (JOMCAL). Celebrouse en formato híbrido con sesións presenciais en Málaga e virtuais con retransmisión en liña. Nas diversas sesións, mesas redondas e talleres, en compañía, entre outros, de ex-alcaldes, electos municipais e Directores Xerais dos tres niveis administrativos, reflexionouse sobre:

  • As novas tecnoloxías no proceso de recuperación
  • Da participación cidadá á co-creación
  • Colaboración administrativa para a simplificación de procedementos
  • Test Cyklos, unhas ferramentas para a avaliación
  • Novos escenarios post-COVID da calidade nas Administracións Públicas.
  • Novas formas de mellora continua, Innovación Pública
  • Boas Prácticas de Entidades Locais: participación, transparencia, dixitalización e administración electrónica

Programa 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos. IX JOMCAL

Acceso á páxina da 7ª Conferencia

  • ​Acceso ao arquivo histórico das Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos

Documentos da Rede

Un dos traballos levados a cabo pola rede foi a elaboración da Carta de Compromisos coa calidade das Administracións Públicas, que foi aprobada pola Conferencia Sectorial de Administración Pública celebrada o 16 de novembro de 2009.

  • Carta de Compromisos coa Calidade das Administracións Públicas ​
  • Guía ​de Avaliación da Carta de Compromisos coa Calidade das Administracións Públicas

​​​​​Doutra banda, o acordo de constitución do grupo Observatorios adoptouse pola Rede Interadministrativa de Calidade (en diante a Rede) na reunión celebrada en Madrid, coincidindo coa celebración da 1ª Conferencia Estatal de Calidade, o 6 de novembro de 2007. Na esta reunión acordouse constituír un Grupo de traballo sobre Observatorios da Calidade dos Servizos Públicos que explorase a posibilidade de definir as dimensións a abordar na avaliación da calidade dos servizos e, a partir de aí, establecer unha batería de indicadores de referencia.

Publícanse a seguir dous documentos elaborados polo Grupo Observatorios por decisión tomada na última reunión da Rede.

  • Informe do Grupo Observatorios
  • Presentación Cuestionarios do Grupo Observatorios da REDE

Grupo de Traballo de Innovación

Na reunión do plenario da Rede Interadministrativa do 2 de xullo de 2014, acordouse crear un Grupo de Traballo de Innovación para producir, compartir e difundir coñecemento sobre innovación no sector público.

O grupo de traballo, durante estes anos, tratou de responder aos seguintes obxectivos:

  • Dar a coñecer o Observatorio de Innovación do Sector Público (OPSI) da OCDE, que se crea co obxectivo de axudar aos Gobernos a incorporar solucións innovadoras na xestión que melloren o rendemento do sector público.
  • Identificar novas innovacións, plataforma de benchlearning, da experiencia innovadora no Sector Público en España.
  • Ser catalizador de candidaturas e avaliadores para os Premios anuais de Innovación.

DECÁLOGO PARA A ACCIÓN PÚBLICA INNOVADORA

Durante o ano 2021 o grupo de traballo de innovación da Rede Interadministrativa ha elaborado, por acordo do plenario da Rede Interadministrativa do 9 de decembro de 2020, o “Decalógo para a acción pública innovadora “, que pretende caracterizar a innovación pública no noso Sector Público.

O Decálogo baseouse nos 5 principios da Declaración de Innovación no Sector Público da OCDE (España asinou a Declaración de Innovación da OCDE en maio de 2021), a partir dos cales se definiron dez claves de éxito para a acción pública innovadora. O decálogo aplicouse sobre proxectos reais innovadores, que se clasificaron a través dunha serie de fichas e preséntanse nun mapa georeferenciado.

O grupo foi coordinado pola Dirección Xeral de Gobernación Pública e contou coa participación de 20 membros, con representación das Rexións de Andalucía, Aragón, Asturias, Canarias, Castela e León, Cataluña, Ceuta, Estremadura e Madrid, así como da FEMP e da Deputación de Segovia. Así mesmo contou coa inestimable colaboración de ISDEFE, para labores de apoio e sesións de dinamización.

Para a realización deste traballo o Goberno de Canarias proporcionou acceso á súa contorna colaborativa, ferramenta que permitiu ao grupo manter unha fluída comunicación e unha eficiente xestión documental.

Pódese acceder ao Decálogo, ás fichas e ao mapa pulsando a seguinte ligazón:

Infografia do Decálogo

OUTROS TRABALLOS DO GRUPO DE INNOVACIÓN

Cuestionario de Innovación

Fichas de Proxectos

  • Ficha_proyecto_v1_0_cliente_misterioso (PDF - 54,43 KB)
  • Ficha_proyecto_v1_0_Programa_de_Ecocomedores_de_Canarias (PDF - 51,01 KB)
  • Ficha_proyecto_v1_0_Aula_Digital_Canaria (PDF - 51,96 KB)
  • Ficha_proxecto_v1_0_Rede_CIDE (PDF - 51,13 KB)
  • Ficha_proyecto_v1_0_Mujeres_en_el_sector (PDF - 50,19 KB)
  • Ficha_proyecto_v1_0_Demola_Canarias (PDF - 52,52 KB)
  • Ficha_proyecto_v1_0_luminarias_led_en_nucleos_diseminados (PDF - 52,59 KB)
  • Ficha_proyecto_v1_0_cubiertas_fotovoltaicas (PDF - 52,69 KB)
  • ApLABs_laboratorios_de_aprendizaje_1 (PDF - 72,24 KB)
  • Aspasia (PDF - 69,1 KB)
  • CVOL_plataforma_de_voluntariado (PDF - 72,37 KB)
  • Carnets_en_el_movil (PDF - 70,98 KB)
  • Ciudadania_digital (PDF - 74,52 KB)
  • Codiseno_de_servicios_publicos (PDF - 69,43 KB)
  • Decide_Madrid (PDF - 66,5 KB)
  • Despregamento_de_unha_ferramenta_gestion_de_a_calidade__avaliar_titulacións (PDF - 71,95 KB)
  • Estacion_digital_Gran_Via_v1_0 (PDF - 70 KB)
  • Evaluacion_de_directivos_y_mandos_para_la_acreditacion_positiva_y_planes_de_desarrollo (PDF - 71,17 KB)
  • Filtros_verdes_para_el_tratamiento_de_aguas_residuales (PDF - 70,49 KB)
  • Frena_la_curva (PDF - 70,54 KB)
  • GREENIN__Escenario_deseado_para_la_Compra_Publica_Innovadora_Verde (PDF - 84,27 KB)
  • Gobierno_facil (PDF - 70,27 KB)
  • Hateblockers (PDF - 72,08 KB)
  • IMPROVE__Improving_Structural_Funds (PDF - 84,4 KB)
  • Indicadores_Ardan_buenas_practicas_empresariales_en_Galicia (PDF - 75,82 KB)
  • Integracion_de_la_robotizacion_en_el_control_anual_de_pensiones_no_contributivas (PDF - 74,21 KB)
  • Interoperabilidad_semantica_Ayudas_sociales_proactivas (PDF - 73,81 KB)
  • Laboratorio_de_Aragon_Gobierno_Abierto__LAAAB (PDF - 70,61 KB)
  • Laboratorio_de_Gobierno_Madrid (PDF - 70,68 KB)
  • Libros_que_unen (PDF - 71,9 KB)
  • Misiones_cientificas (PDF - 70,82 KB)
  • Modelo_HIP (PDF - 71,91 KB)
  • Observatorio_de_gobierno_abierto_municipal (PDF - 73,85 KB)
  • OpenVallsChain (PDF - 71,75 KB)
  • Open_Kids (PDF - 69,78 KB)
  • PASSPARTOOL___Key_tools_to_assess_and_improve_soft_innovation_policies (PDF - 86,03 KB)
  • Plan_Regional_de_Innovacion_Sanitaria_2018_2020 (PDF - 71,26 KB)
  • Plan_Regional_de_Investigacion_Cientifica_e_Innovacion_Tecnologica_2016_2020 (PDF - 71,64 KB)
  • Programa_Elenchos (PDF - 74,06 KB)
  • Programa_Microrredes_Inteligentes_Comunidad_de_Madrid (PDF - 74,17 KB)
  • Sacylinnova (PDF - 77,2 KB)
  • Santander_City_Brain_eco (PDF - 72,29 KB)
  • Servicio_de_asistencia_en_el_ejercicio_de_control_interno (PDF - 71,51 KB)
  • Social_Impact_Academy (PDF - 70,21 KB)
  • TracaCovid (PDF - 71,12 KB)
  • VisualGob (PDF - 68,97 KB)

  • Guía de navegación
  • Mapa
  • Contacto
  • Nota Legal
  • Accesibilidade
  • Sistema interno de información
  • Política de cookies

© Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública

Política de cookies

Este sitio web utiliza cookies propias e de terceiros para ofrecer un mellor servizo. Se continúa navegando consideramos que acepta o seu uso.

Ver política de cookies