A Rede Interadministrativa de Calidade nos Servizos Públicos é un foro de cooperación integrado polos órganos responsables de calidade e avaliación da Administración Xeral do Estado, das Comunidades Autónomas e das Cidades Autónomas de Ceuta e Melilla e a Federación Española de Municipios e Provincias (FEMP). A Rede constituíuse en outubro de 2005.
A Rede ten por obxectivo o establecemento de fórmulas de cooperación e colaboración interadministrativa nos ámbitos relacionados coa calidade e a excelencia nos servizos públicos e a avaliación.
Para o desenvolvemento das súas funcións, a Rede estrutúrase en Plenario, así como un conxunto de Comités e de Grupos de Traballo. Así mesmo, a Rede dótase dunha Secretaría, desempeñada pola Subdirección Xeral de Inspección de Servizos AGE da Dirección Xeral de Cidadanía e Goberno Aberto.
En 2018, celebráronse dúas reunións da Rede, que tiveron lugar en Madrid o 8 de maio de 2018, no marco da Semana da Administración Aberta , e en Málaga o 4 de outubro de 2018, na contorna das X Xornadas de Modernización e Calidade na Administración Local (JOMCAL) organizadas polo seu Concello.
En 2019, a reunión da Rede celebrouse en Madrid o día 20 de novembro de 2019, no marco das Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos.
En 2021, convocouse unha nova reunión da Rede no marco da 7ª Conferencia Estatal de Calidade e o XI Jormadas de Modernización e Calidade na Administración Local (JOMCAL) para os días 17 ao 19 de Novembro de 2021.
Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos
As Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos, promovidas con periodicidade bienal pola Rede Interadministrativa de Calidade nos Servizos Públicos, constitúen un medio para potenciar e exteriorizar a actividade da Rede, difundir a calidade e a avaliación no sector público desde unha lóxica de consenso, así como presentar boas prácticas e enfoques innovadores de xestión. Son un foro de contactos e discusión para a definición da estratexia futura, trasladar propostas aos responsables das Administracións Públicas e proxectar á sociedade civil o compromiso das Administracións na mellora dos servizos públicos.
Novembro 2021. Calidade e Innovación para a recuperación.
Baixo o lema 'Calidade e Innovación para a recuperación', o Ministerio de Facenda e Función Pública, xunto á FEMP e ao Concello de Málaga, celebraron conxuntamente, de 17 ao 19 de novembro de 2021, a 7ª Conferencia Estatal de Calidade e o XI Xornadas de Modernización e Calidade na Administración Local (JOMCAL). Celebrouse en formato híbrido con sesións presenciais en Málaga e virtuais con retransmisión en liña. Nas diversas sesións, mesas redondas e talleres, en compañía, entre outros, de ex-alcaldes, electos municipais e Directores Xerais dos tres niveis administrativos, reflexionouse sobre:
- As novas tecnoloxías no proceso de recuperación
- Da participación cidadá á co-creación
- Colaboración administrativa para a simplificación de procedementos
- Test Cyklos, unhas ferramentas para a avaliación
- Novos escenarios post-COVID da calidade nas Administracións Públicas.
- Novas formas de mellora continua, Innovación Pública
- Boas Prácticas de Entidades Locais: participación, transparencia, dixitalización e administración electrónica
Programa 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos. IX JOMCAL
Acceso á páxina da 7ª Conferencia
Documentos da Rede
Un dos traballos levados a cabo pola rede foi a elaboración da Carta de Compromisos coa calidade das Administracións Públicas, que foi aprobada pola Conferencia Sectorial de Administración Pública celebrada o 16 de novembro de 2009.
- Carta de Compromisos coa Calidade das Administracións Públicas
- Guía de Avaliación da Carta de Compromisos coa Calidade das Administracións Públicas
Doutra banda, o acordo de constitución do grupo Observatorios adoptouse pola Rede Interadministrativa de Calidade (en diante a Rede) na reunión celebrada en Madrid, coincidindo coa celebración da 1ª Conferencia Estatal de Calidade, o 6 de novembro de 2007. Na esta reunión acordouse constituír un Grupo de traballo sobre Observatorios da Calidade dos Servizos Públicos que explorase a posibilidade de definir as dimensións a abordar na avaliación da calidade dos servizos e, a partir de aí, establecer unha batería de indicadores de referencia.
Publícanse a seguir dous documentos elaborados polo Grupo Observatorios por decisión tomada na última reunión da Rede.