MTDFP logoa
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Hasiera Ministerioa
Ministerioa Organigrama
Organigrama Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako ministroa Digitalizazioko eta Adimen Artifizialeko Estatu Idazkaritza Telekomunikazio eta Azpiegitura Digitalen Estatu Idazkaritza Funtzio Publikoaren Estatu Idazkaritza Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako Idazkariordetza Lege Erregulazioa
Datuen babesa Parte-hartze publikoa arau-proiektuetan
Parte-hartze publikoa arau-proiektuetan Aurretiko kontsulta publikoa Entzunaldia eta jendaurreko informazioa
Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Plana
Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Plana Komunikazio-jarraibideak Informazio gehigarria Planaren jarraipena
Ministerioaren azala Empleo
Empleo Lan-kontratudunak Funtzionarioak
Digitalizazioa eta IA Telekomunikazioak eta azpiegitura digitalak Funtzio Publikoa
Funtzio Publikoa Idazkaritza
Idazkaritza Funtzio Publikoaren Estatu Idazkaritza Funtzio Publikoaren Estatu Idazkaritzaren Kabineteko zuzendaria Funtzio Publikoaren buletina Talentua erakartzea Gaurkotasuna
Funtzio Publikoa
Funtzio Publikoa Nor gara Enplegurako sarbidea Kudeatu zure bizitza profesionala enplegatu publiko gisa Araubide juridikoa Lan Harremanak Lankidetza-organoak Langileen Erregistro Nagusia ISPA gunea Gaikuntza nazionala duten toki-administrazioko funtzionarioak
Gobernantza Publikoa
Gobernantza Publikoa Gobernantza Publikoko zuzendari nagusia Administrazioa sinplifikatzea eta kargak murriztea Zerbitzuen ikuskapena Herritarrentzako arreta Kalitatea administrazio publikoetan Transparencia Gobernu irekia Erregistro elektronikoak eta egoiliarrak Oficina de ayuda en materia de protección
Bateraezintasuna eta interes-gatazka
Bateraezintasuna eta interes-gatazka Interes Gatazken Bulegoa Gobernuko kideak eta Estatuko Administrazio Orokorreko goi-kargudunak Administrazio Publikoen zerbitzura dauden langileen bateraezintasunak Goi-karguen betetze-mailari buruzko txostenak MASTERCLASS: Gobernu Irekiaren Gida
Komunikazioa Kontaktua Info DANA
Info DANA Medidas adoptadas en relación con la DANA Info Danaren azala
Hasiera
  • Organigrama
  • Datuen babesa
  • Parte-hartze publikoa arau-proiektuetan
  • Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Plana
  • Ministerioaren azala
  • Empleo
Digitalizazioa eta IA
Telekomunikazioak eta azpiegitura digitalak
  • Idazkaritza
  • Funtzio Publikoa
  • Gobernantza Publikoa
  • Bateraezintasuna eta interes-gatazka
Komunikazioa
Kontaktua
  • Medidas adoptadas en relación con la DANA
  • Info Danaren azala
texto

Gobernantza Publikoa

  • Gobernantza Publikoko zuzendari nagusia
    • Honen azala Administrazioa sinplifikatzea eta kargak murriztea
    • Zer da administrazio-karga bat?
    • Arauen eraginaren azterketa. Administrazio-kargetan duen eragina
    • EAOrako Administrazioa Sinplifikatzeko eta Kargak Murrizteko Eskuliburua
    • Hitzarmenak erakundeekin
    • Administrazio-kargen konpentsazioa. One in - one out
    • Herri-administrazioetako prozedurak sinplifikatzea. Egoera-mapa
    • Erreferentziazko dokumentazioa
    • Honen azala Zerbitzuen ikuskapena
    • Araudi erregulatzailea
    • Zerbitzu-ikuskatzaileentzako ikuskapen-gida
    • Zerbitzuen aholkularitza operatiboa
    • Ikuskapen-funtzioaren hautaketa-ikastaroa
    • Zerbitzuetako ikuskatzaileak, hutsik
    • Kargak sinplifikatzeko eta murrizteko txostenak
  • Herritarrentzako arreta
    • Honen azala Kalitatea administrazio publikoetan
    • Estatuko Administrazioaren Kudeaketa Orokorreko zerbitzu-kartak
      • Joan hona Metodologia eta gidak
      • Eskaria eta erabiltzaileak ebaluatzeko gida (2014ko edizioa)
      • 2013ko EFQM eredua
      • CAF 2013, Ebaluatzeko Esparru Bateratua
      • CAF 2020
      • Kexak eta iradokizunak kudeatzeko gida (2013)
      • 2010eko EFQM Bikaintasunaren Interpretazio Eredua, Gida Administrazio Publikoarentzat
      • CAF Educación (2010)
      • CAF Kanpoaldea elikatzeko prozedura (2009)
      • Zerbitzu-kartak garatzeko gida
      • Ebaluazio-gida. EVAM eredua (2009)
      • Serigrafia (2009)
      • CAF 2006
      • Kalitatearen balioa. EFQM (2018) ereduaren bidez, balio publikoa sortzeko bikaintasunerako.
      • Kalitaterako Gida, Kudeatzaileentzako Erreminta Kutxa, bertsio laburtua
      • Espainiako Administrazio Publikoari buruzko Zerbitzu Kartei buruzko esparru komuna (2015)
      • Zerbitzu Publikoen Kalitatea Ebaluatzeko Gida (2009)
      • Toki Administrazioan zerbitzu-karta bat egiteko eta kudeatzeko gida
      • Tokiko administrazioaren gida ebaluazio-ereduetan
      • Joan hona Informe de la Calidad de Servicios Evaluación
      • Ministerio espainiarrei buruzko informazioa (ISAM)
        • Joan hona Herritarrek zerbitzu publikoetan dituzten eskubideei buruzko txostena.
        • Gobernu irekia
        • Erakundeekiko konfiantza
        • Herritarrak informazioa ematera doazen zerbitzu publikoen txostena.
        • Zerbitzu publikoen jasangarritasuna eta hobekuntza
        • Zerbitzu publikoen kalitatea eta jasangarritasuna
        • Zerbitzu publikoen kalitatearen austeritate-denboran
        • Zerbitzu publikoen eta herritarren kalitatea administrazio publikoa modernizatzeko, baliabideekiko jarrerarekin.
        • Zerbitzu publikoak garrantzitsuak dira herritarren ongizaterako.
        • Administrazio Publikoa, herritarrena.
        • Agenda Publikoa eta Zerbitzu Publikoa Antolakuntzan.
        • Servicios públicos Elkargoen pertzepzio soziala 1985-2008
        • Joan hona Estatuko agentziei buruzko txostena
        • Estatuko urei buruzko 2016ko txostena Eusko Jaurlaritzan
        • 2015ean Kongresuari buruzko txostena Estatuko agentziei buruz
        • Estatuko ekintzei buruzko txostena 2014an Kongresuari buruzko txostenari buruz
        • Eusko Jaurlaritzak 2013an Kongresuan egindako ekintzei buruzko txostena
        • 2012an egindako agentziek egindako txostenari buruz
        • 2011n egindako agentziek osatutako estatu-txostenari buruzko kongresua
        • 2010ean Kongresuko Estatuko agentziei buruzko txostena
        • Eusko Jaurlaritzaren Estatuko urei buruzko 2009ko txostena
        • Eusko Jaurlaritzaren Estatuaren 2008ko ekintzei buruzko txostena.
      • Museoen zerbitzuaren kalitatearen ebaluazioa, esplizituki, 08/2007 urteetakoa.
      • Joan hona Aintzatespena: Ziurtagiriak eta Sariak
        • Joan hona Certificado de calidad de las entidades
        • Entidades con nivel de evaluación de calidad
        • Joan hona Kalitatea eta berrikuntza kudeaketa publikoan
        • Kudeaketa Publikoa Kalitatea eta Berrikuntza XIV. saria. Memoria
        • XV. Kalitaterako eta Berrikuntzaren Kudeaketa Publikoaren Sariak. edizioa. Memoria
        • XV. edizioa. Bideo-galeria
        • Calidad y Berrikuntzaren Kudeaketa Publikoa XIII. Palmondoen banaketa
        • Gestión de la Calidad Pública y Innovación XII. Galeriaren edizioa editatzeko galeria
        • Calidad y Innovación 2014ko Irudipen-galeria
    • Ezagutzaren kudeaketa eta praktika zabaltzea
    • Aholkularitza, aholkularitza, laguntza teknikoa eta prestakuntza
    • Nazioarteko sareak
      • Joan hona Zerbitzuen Kalitatearen Arteko Sarea
        • Joan hona Zerbitzu publikoen kalitateari buruzko hitzaldia
          • Joan hona 7. Estado de calidad. Servicio de servicio. Konferentzia
          • 7. Estado de calidad. Servicio de servicio. Konferentziako galeria
  • Transparencia
  • Gobernu irekia
    • Honen azala Erregistro elektronikoak eta egoiliarrak
    • Ahalen erregistro elektronikoa
    • Gaitutako ErregistroaErregistroa
    • Erregistro elektroniko orokorra
    • El Gobierno Vasco
    • Honen azala Oficina de ayuda en materia de protección
    • Dokumentuak digitalizatu eta exekutatu
    • Identifikazioa eta sinadura elektronikorako laguntza
    • La real copia
    • Ahalordetzea
  1. Hasiera
  2. Funtzio Publikoa
  3. Gobernantza Publikoa
  4. Kalitatea administrazio publikoetan

Informe de la Calidad de Servicios Evaluación

Gobernantza Publikoko Zuzendaritza Nagusiak, urtero, honako txosten hauek egiten ditu:

Ministerio espainiarrei buruzko informazioa (ISAM)

Espainiako Administrazio Publikoan jakintza aplikatua sortzea du helburu, bai eta gardentasunari eta gobernu onari laguntzea ere, arlo horretan egiten den jardueraren jarraipen eta ebaluazio egokiaren bidez. Izan ere, arlo hori funtsezkoa da Administrazio Publikoak baliabide publikoak behar bezala kudeatzeko duen gaitasunaren erakusgarri bereziak eman behar dituenean.

Txosten honek erakusten du Estatuko Administrazio Orokorrean Kalitatea Hobetzeko Esparru Orokorra (951/2005 ED) programaren inguruan egiten duten jardueraren ikuspegi orokorra: Zerbitzuen Erabiltzaileen Eskaera eta Ebaluazioa; Zerbitzuen Karten Programa; Kexa eta Iradokizunak; Erakundeen Kalitatea Ebaluatzea; eta Programa.

    2023an EAOren Kalitatea Hobetzeko Esparru Orokorraren Programei dagokienez, ministerioek egindako jardueren segimenduari buruzko txostena
    Aurreko txostena

    Herritarrek zerbitzu publikoetan dituzten eskubideei buruzko txostena.

    Txosten honen bidez, herritarrek Espainiako politika eta zerbitzu publikoekiko duten gogobetetze-maila aztertzen da.

      Gobernu irekia
      Aurreko txostena

      Kalitateari buruzko beste txosten batzuk

      Abenduaren 30eko 11/2020 Legeak, 2021. urterako Estatuko Aurrekontu Orokorrei buruzkoak, aldatu egiten du Sektore Publikoaren Araubide Juridikoari buruzko urriaren 1eko 40/2015 Legea, eta estatu-agentziak berreskuratu egiten ditu Estatuko sektore publiko instituzionaleko erakunde publiko gisa.

      Lege horrek honela definitzen ditu estatu-agentziak: “Estatuko Administrazio Orokorrak bere eskumenen esparruan garatzen dituen politika publikoei dagozkien programak betetzeko Gobernuak sortzen dituen zuzenbide publikoko erakundeak, nortasun juridiko publikoa, ondare propioa eta kudeatzeko autonomia dutenak, eta administrazio-ahalak egikaritzeko ahalmena dutenak”.

      Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako Ministerioaren oinarrizko egitura organikoa ezartzen duen otsailaren 27ko 210/2024 Errege Dekretuan ezarritakoaren arabera, Gobernantza Publikoaren Zuzendaritza Nagusiak, besteak beste, funtzio hau garatzen du: “kudeaketaren etengabeko hobekuntza bultzatzea, bikaintasuna bilatzean eta berrikuntza sustatzean oinarritutako zerbitzu publikoen kalitate-programak bultzatuz, garatuz eta haien jarraipena eginez. Bereziki, Estatuko Administrazio Orokorrean kalitatea hobetzeko esparru orokorra ezartzen duen uztailaren 29ko 951/2005 Errege Dekretuan aurreikusitako kalitate-programak kudeatzea eta sustatzea.”

      Arau-testuinguru horretan, Gobernantza Publikoko Zuzendaritza Nagusiak estatu-agentziek egindako jarduerari buruzko txostenak egiten eta aurkezten jarraitzen du.

        2023 Akutasunaren egoerari buruzko txostena.
        Agentziaren historia estatuari buruz.

        Era berean, AEVALek txosten batzuk egin zituen, ekintza publikoaren ziklo osoa aztertzeko, bai lan-planetan, bai hainbat alderditako kalitate-kudeaketan.

        Estatuen titulartasuneko museoei buruzko txostena.
        "Administrazio Publikoaren txostena"
        • Nabigazio-gida
        • Mapa
        • Harremanetarako
        • Lege-oharra
        • Irisgarritasuna
        • Informazioaren barne-sistema
        • Cookie-politika

        © Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako Ministerioa

        Cookie-politika

        Webgune honek cookie propioak eta hirugarrenenak erabiltzen ditu zerbitzu hobea eskaintzeko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, erabilera onartzen duzula uste dugu.

        Ikusi cookie-politika