Zerbitzu Publikoen Kalitatearen Administrazio arteko Sarea lankidetza-foro bat da, eta Estatuko Administrazio Orokorreko, autonomia-erkidegoetako eta Ceuta eta Melillako hiri autonomoetako eta Udalerrien eta Probintzien Espainiako Federazioko (FEMP) kalitate- eta ebaluazio-arduradunek osatzen dute. 2005eko sarea lanean sortu zen.
Sarearen helburua da administrazioen arteko lankidetza- eta lankidetza-formulak ezartzea, zerbitzu publikoen kalitatearekin eta bikaintasunarekin eta ebaluazioarekin lotutako eremuetan.
Bere funtzioak garatzeko, Sarea osoko bilkuran egituratzen da, bai eta Batzordeen eta Lan Taldeen multzo batean ere. Era berean, Sarea Idazkaritza batez hornitzen da, Herritarren eta Gobernu Irekiaren Zuzendaritza Nagusiko Zerbitzuak Ikuskatzeko Zuzendariordetza Nagusiak (EAO) egiten duena.
2018an, sarearen bi bilera egin ziren, Madrilen, 2018ko maiatzaren 8an. Irekiaren astea , eta Malagan, 2018ko urriaren 4a, Tokiko Administrazioa Modernizatzeari eta Kalitateari buruzko X. Jardunaldiak (JOMCAL) Udalak antolatuak.
2019an, Sarearen bilera Madrilen, azaroaren 20an, Zerbitzu Publikoei buruzko Hitzaldien bidez.
2021(e)n, Sarearen beste bilera baterako deialdia egin da, Kalitateari buruzko Estatuko 7. Reunion eta Toki Administrazioko Modernizazioari eta Kalitateari buruzko XI. Jormaden (JOMCAL), 2021eko azaroaren 17tik 19ra.
Zerbitzu publikoen kalitateari buruzko hitzaldia
Zerbitzu Publikoen Kalitatearen Administrazio arteko Sareak bi urtez behin sustatutako Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Hitzaldiak Sarearen jarduera sustatzeko eta kanporatzeko bitarteko bat dira, baita sektore publikoan kalitatea eta ebaluazioa adostasun-logika batetik zabaltzeko eta jardunbide egokiak eta kudeaketa-ikuspegi berritzaileak aurkezteko ere. Etorkizuneko estrategia definitzeko, Administrazio Publikoetako arduradunei proposamenak helarazteko eta Administrazioek zerbitzu publikoak hobetzeko duten konpromisoa gizarte zibilari helarazteko harreman- eta eztabaida-foroa dira.
2021eko azaroa. Kalitatea eta berrikuntza.
'Berreskuratzearen kalitatea eta berrikuntza' lemapean, Ogasun eta Funtzio Publikoko Ministerioak, FEMPekin eta Malagako Udalarekin batera, Kalitateari buruzko Estatuko 7. Biltzarra eta Toki Administrazioko Modernizazioari eta Kalitateari buruzko XI. El JOMCAL se elaboró en las eventos, desde el 17 de november 19. Hibridoan formatua egin zen: saio presentzialak Malagan eta, lerroan, emankizun. Hiru administrazio-mailetako alkate ohien, udal-hautetsien eta zuzendari nagusien bilera, mahai-inguru eta tailerretan, besteak beste, gai hauei buruzko hausnarketa egin zen:
- Teknologia berriak berreskuratze-prozesuan
- Herritarren zati bat sortzeari.
- Limurtzeko administrazio-prozedurak
- Cyklos testa, ebaluaziorako tresnak
- COVID ondoko kalitatearen administrazio publikoetan.
- Etengabe hobetzeko modu berriak, Berrikuntza Publikoa
- Jardunbide egokiak dituzten tokiko erakundeak: parte-hartzea, gardentasuna, digitalizazioa eta administrazio elektronikoa
7. Estado de calidad. Servicio de servicio. Konferentzia-programa. IX. JOMCAL
Sareko dokumentuak
Sareak egindako lanetako bat Administrazio Publikoen kalitatearekiko konpromisoen gutuna egitea izan da. Gutun hori 2009ko azaroaren 16an egindako Administrazio Publikoaren Konferentzia Sektorialak onartu zuen.
- Administrazio Publikoetako pertsonen eskubideen gutuna.
- Administrazio Publikoekin Konpromisoen Gutuna Ebaluatzeko Gida
Bestalde, Behatokien taldea eratzeko erabakia Kalitatearen Administrazio arteko Sareak (aurrerantzean Sarea) hartu zuen Madrilen egindako bileran, Kalitatearen Estatuko 1. 2007ko azaroaren 6an egin zen konferentzia. Bilera horretan, Zerbitzu Publikoen Kalitatearen Behatokiei buruzko lantalde bat osatzea erabaki zen, zerbitzuen kalitatea ebaluatzeko kontuan hartu beharreko alderdiak zehazteko eta, hortik abiatuta, erreferentziazko adierazle-multzo bat ezartzeko aukera aztertzeko.
Ondoren, Behatoki Taldeak egindako bi dokumentu argitaratzen dira, Sarearen azken bileran hartutako erabakiaren arabera.