MTDFP logoa
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Hasiera Ministerioa
Ministerioa Organigrama
Organigrama Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako ministroa Digitalizazioko eta Adimen Artifizialeko Estatu Idazkaritza Telekomunikazio eta Azpiegitura Digitalen Estatu Idazkaritza Funtzio Publikoaren Estatu Idazkaritza Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako Idazkariordetza Lege Erregulazioa
Datuen babesa Parte-hartze publikoa arau-proiektuetan
Parte-hartze publikoa arau-proiektuetan Aurretiko kontsulta publikoa Entzunaldia eta jendaurreko informazioa
Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Plana
Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Plana Komunikazio-jarraibideak Informazio gehigarria Planaren jarraipena
Ministerioaren azala Empleo
Empleo Lan-kontratudunak Funtzionarioak
Digitalizazioa eta IA Telekomunikazioak eta azpiegitura digitalak Funtzio Publikoa
Funtzio Publikoa Idazkaritza
Idazkaritza Funtzio Publikoaren Estatu Idazkaritza Funtzio Publikoaren Estatu Idazkaritzaren Kabineteko zuzendaria Funtzio Publikoaren buletina Talentua erakartzea Gaurkotasuna
Funtzio Publikoa
Funtzio Publikoa Nor gara Enplegurako sarbidea Kudeatu zure bizitza profesionala enplegatu publiko gisa Araubide juridikoa Lan Harremanak Lankidetza-organoak Langileen Erregistro Nagusia ISPA gunea Gaikuntza nazionala duten toki-administrazioko funtzionarioak
Gobernantza Publikoa
Gobernantza Publikoa Gobernantza Publikoko zuzendari nagusia Administrazioa sinplifikatzea eta kargak murriztea Zerbitzuen ikuskapena Herritarrentzako arreta Kalitatea administrazio publikoetan Transparencia Gobernu irekia Erregistro elektronikoak eta egoiliarrak Oficina de ayuda en materia de protección
Bateraezintasuna eta interes-gatazka
Bateraezintasuna eta interes-gatazka Interes Gatazken Bulegoa Gobernuko kideak eta Estatuko Administrazio Orokorreko goi-kargudunak Administrazio Publikoen zerbitzura dauden langileen bateraezintasunak Goi-karguen betetze-mailari buruzko txostenak MASTERCLASS: Gobernu Irekiaren Gida
Komunikazioa Kontaktua Info DANA
Info DANA Medidas adoptadas en relación con la DANA Info Danaren azala
Hasiera
  • Organigrama
  • Datuen babesa
  • Parte-hartze publikoa arau-proiektuetan
  • Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Plana
  • Ministerioaren azala
  • Empleo
Digitalizazioa eta IA
Telekomunikazioak eta azpiegitura digitalak
  • Idazkaritza
  • Funtzio Publikoa
  • Gobernantza Publikoa
  • Bateraezintasuna eta interes-gatazka
Komunikazioa
Kontaktua
  • Medidas adoptadas en relación con la DANA
  • Info Danaren azala
texto

Gobernantza Publikoa

  • Estatuko Administrazioaren Kudeaketa Orokorreko zerbitzu-kartak
    • Honen azala Metodologia eta gidak
    • Eskaria eta erabiltzaileak ebaluatzeko gida (2014ko edizioa)
    • 2013ko EFQM eredua
    • CAF 2013, Ebaluatzeko Esparru Bateratua
    • CAF 2020
    • Kexak eta iradokizunak kudeatzeko gida (2013)
    • 2010eko EFQM Bikaintasunaren Interpretazio Eredua, Gida Administrazio Publikoarentzat
    • CAF Educación (2010)
    • CAF Kanpoaldea elikatzeko prozedura (2009)
    • Zerbitzu-kartak garatzeko gida
    • Ebaluazio-gida. EVAM eredua (2009)
    • Serigrafia (2009)
    • CAF 2006
    • Kalitatearen balioa. EFQM (2018) ereduaren bidez, balio publikoa sortzeko bikaintasunerako.
    • Kalitaterako Gida, Kudeatzaileentzako Erreminta Kutxa, bertsio laburtua
    • Espainiako Administrazio Publikoari buruzko Zerbitzu Kartei buruzko esparru komuna (2015)
    • Zerbitzu Publikoen Kalitatea Ebaluatzeko Gida (2009)
    • Toki Administrazioan zerbitzu-karta bat egiteko eta kudeatzeko gida
    • Tokiko administrazioaren gida ebaluazio-ereduetan
    • Honen azala Informe de la Calidad de Servicios Evaluación
    • Ministerio espainiarrei buruzko informazioa (ISAM)
      • Joan hona Herritarrek zerbitzu publikoetan dituzten eskubideei buruzko txostena.
      • Gobernu irekia
      • Erakundeekiko konfiantza
      • Herritarrak informazioa ematera doazen zerbitzu publikoen txostena.
      • Zerbitzu publikoen jasangarritasuna eta hobekuntza
      • Zerbitzu publikoen kalitatea eta jasangarritasuna
      • Zerbitzu publikoen kalitatearen austeritate-denboran
      • Zerbitzu publikoen eta herritarren kalitatea administrazio publikoa modernizatzeko, baliabideekiko jarrerarekin.
      • Zerbitzu publikoak garrantzitsuak dira herritarren ongizaterako.
      • Administrazio Publikoa, herritarrena.
      • Agenda Publikoa eta Zerbitzu Publikoa Antolakuntzan.
      • Servicios públicos Elkargoen pertzepzio soziala 1985-2008
      • Joan hona Estatuko agentziei buruzko txostena
      • Estatuko urei buruzko 2016ko txostena Eusko Jaurlaritzan
      • 2015ean Kongresuari buruzko txostena Estatuko agentziei buruz
      • Estatuko ekintzei buruzko txostena 2014an Kongresuari buruzko txostenari buruz
      • Eusko Jaurlaritzak 2013an Kongresuan egindako ekintzei buruzko txostena
      • 2012an egindako agentziek egindako txostenari buruz
      • 2011n egindako agentziek osatutako estatu-txostenari buruzko kongresua
      • 2010ean Kongresuko Estatuko agentziei buruzko txostena
      • Eusko Jaurlaritzaren Estatuko urei buruzko 2009ko txostena
      • Eusko Jaurlaritzaren Estatuaren 2008ko ekintzei buruzko txostena.
    • Museoen zerbitzuaren kalitatearen ebaluazioa, esplizituki, 08/2007 urteetakoa.
    • Honen azala Aintzatespena: Ziurtagiriak eta Sariak
      • Joan hona Certificado de calidad de las entidades
      • Entidades con nivel de evaluación de calidad
      • Joan hona Kalitatea eta berrikuntza kudeaketa publikoan
      • Kudeaketa Publikoa Kalitatea eta Berrikuntza XIV. saria. Memoria
      • XV. Kalitaterako eta Berrikuntzaren Kudeaketa Publikoaren Sariak. edizioa. Memoria
      • XV. edizioa. Bideo-galeria
      • Calidad y Berrikuntzaren Kudeaketa Publikoa XIII. Palmondoen banaketa
      • Gestión de la Calidad Pública y Innovación XII. Galeriaren edizioa editatzeko galeria
      • Calidad y Innovación 2014ko Irudipen-galeria
  • Ezagutzaren kudeaketa eta praktika zabaltzea
  • Aholkularitza, aholkularitza, laguntza teknikoa eta prestakuntza
  • Nazioarteko sareak
    • Honen azala Zerbitzuen Kalitatearen Arteko Sarea
      • Joan hona Zerbitzu publikoen kalitateari buruzko hitzaldia
        • Joan hona 7. Estado de calidad. Servicio de servicio. Konferentzia
        • 7. Estado de calidad. Servicio de servicio. Konferentziako galeria
  1. Hasiera
  2. Funtzio Publikoa
  3. Gobernantza Publikoa
  4. Kalitatea administrazio publikoetan

Zerbitzuen Kalitatearen Arteko Sarea

Zerbitzu Publikoen Kalitatearen Administrazio arteko Sarea lankidetza-foro bat da, eta Estatuko Administrazio Orokorreko, autonomia-erkidegoetako eta Ceuta eta Melillako hiri autonomoetako eta Udalerrien eta Probintzien Espainiako Federazioko (FEMP) kalitate- eta ebaluazio-arduradunek osatzen dute. 2005eko sarea lanean sortu zen.

Sarearen helburua da administrazioen arteko lankidetza- eta lankidetza-formulak ezartzea, zerbitzu publikoen kalitatearekin eta bikaintasunarekin eta ebaluazioarekin lotutako eremuetan.

Bere funtzioak garatzeko, Sarea osoko bilkuran egituratzen da, bai eta Batzordeen eta Lan Taldeen multzo batean ere. Era berean, Sarea Idazkaritza batez hornitzen da, Herritarren eta Gobernu Irekiaren Zuzendaritza Nagusiko Zerbitzuak Ikuskatzeko Zuzendariordetza Nagusiak (EAO) egiten duena.

2018an, sarearen bi bilera egin ziren, Madrilen, 2018ko maiatzaren 8an. Irekiaren astea , eta Malagan, 2018ko urriaren 4a, Tokiko Administrazioa Modernizatzeari eta Kalitateari buruzko X. Jardunaldiak (JOMCAL) Udalak antolatuak.

2019an, Sarearen bilera Madrilen, azaroaren 20an, Zerbitzu Publikoei buruzko Hitzaldien bidez.

2021(e)n, Sarearen beste bilera baterako deialdia egin da, Kalitateari buruzko Estatuko 7. Reunion eta Toki Administrazioko Modernizazioari eta Kalitateari buruzko XI. Jormaden (JOMCAL), 2021eko azaroaren 17tik 19ra.

Zerbitzu publikoen kalitateari buruzko hitzaldia

Zerbitzu Publikoen Kalitatearen Administrazio arteko Sareak bi urtez behin sustatutako Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Hitzaldiak Sarearen jarduera sustatzeko eta kanporatzeko bitarteko bat dira, baita sektore publikoan kalitatea eta ebaluazioa adostasun-logika batetik zabaltzeko eta jardunbide egokiak eta kudeaketa-ikuspegi berritzaileak aurkezteko ere. Etorkizuneko estrategia definitzeko, Administrazio Publikoetako arduradunei proposamenak helarazteko eta Administrazioek zerbitzu publikoak hobetzeko duten konpromisoa gizarte zibilari helarazteko harreman- eta eztabaida-foroa dira.

2021eko azaroa. Kalitatea eta berrikuntza.

'Berreskuratzearen kalitatea eta berrikuntza' lemapean, Ogasun eta Funtzio Publikoko Ministerioak, FEMPekin eta Malagako Udalarekin batera, Kalitateari buruzko Estatuko 7. Biltzarra eta Toki Administrazioko Modernizazioari eta Kalitateari buruzko XI. El JOMCAL se elaboró en las eventos, desde el 17 de november 19. Hibridoan formatua egin zen: saio presentzialak Malagan eta, lerroan, emankizun. Hiru administrazio-mailetako alkate ohien, udal-hautetsien eta zuzendari nagusien bilera, mahai-inguru eta tailerretan, besteak beste, gai hauei buruzko hausnarketa egin zen:

  • Teknologia berriak berreskuratze-prozesuan
  • Herritarren zati bat sortzeari.
  • Limurtzeko administrazio-prozedurak
  • Cyklos testa, ebaluaziorako tresnak
  • COVID ondoko kalitatearen administrazio publikoetan.
  • Etengabe hobetzeko modu berriak, Berrikuntza Publikoa
  • Jardunbide egokiak dituzten tokiko erakundeak: parte-hartzea, gardentasuna, digitalizazioa eta administrazio elektronikoa

7. Estado de calidad. Servicio de servicio. Konferentzia-programa. IX. JOMCAL

7. Sartu konferentzia-orrian

  • Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Konferentziaren historikora sartzea

Sareko dokumentuak

Sareak egindako lanetako bat Administrazio Publikoen kalitatearekiko konpromisoen gutuna egitea izan da. Gutun hori 2009ko azaroaren 16an egindako Administrazio Publikoaren Konferentzia Sektorialak onartu zuen.

  • Administrazio Publikoetako pertsonen eskubideen gutuna. ​
  • Administrazio Publikoekin Konpromisoen Gutuna Ebaluatzeko Gida

Bestalde, Behatokien taldea eratzeko erabakia Kalitatearen Administrazio arteko Sareak (aurrerantzean Sarea) hartu zuen Madrilen egindako bileran, Kalitatearen Estatuko 1. 2007ko azaroaren 6an egin zen konferentzia. Bilera horretan, Zerbitzu Publikoen Kalitatearen Behatokiei buruzko lantalde bat osatzea erabaki zen, zerbitzuen kalitatea ebaluatzeko kontuan hartu beharreko alderdiak zehazteko eta, hortik abiatuta, erreferentziazko adierazle-multzo bat ezartzeko aukera aztertzeko.

Ondoren, Behatoki Taldeak egindako bi dokumentu argitaratzen dira, Sarearen azken bileran hartutako erabakiaren arabera.

  • Behatokia Taldearen txostena
  • SARE-Behatokiko behatokiko taldearen datuen aurkezpena

Berrikuntza

Administrazioen arteko Sarearen 2014ko uztailaren 2ko osoko bilkuran, Berrikuntzarako Lan Talde bat sortzea erabaki zen, sektore publikoan berrikuntzari buruzko ezagutza sortzeko, partekatzeko eta zabaltzeko.

Urteetan, lantaldearen helburu horri erantzun behar zaio:

  • ELGAren Berrikuntzaren Behatokia (OPSI) ezagutaraztea. Sektore publikoaren errendimendua hobetuko duten kudeaketan irtenbide berritzaileak sartzen laguntzeko sortu da behatokia.
  • Espainiako sektore publikoko esperientzia berritzailearen berrikuntza berriak identifikatzea, benchlearning plataforma.
  • Sarietarako Berrikuntzarako katalizatzailea izatea.

EKINTZA PUBLIKO BERRITZAILERAKO DEKALOGOA

2021. urtean, Administrazioen arteko Sareko berrikuntza-lantaldeak, 2020ko abenduaren 9ko Administrazioen arteko Sarearen osoko bilkuraren erabakiz, “Ekintza publiko berritzailerako dekalogoa” egin du, gure Sektore Publikoan berrikuntza publikoa karakterizatu nahi duena.

Dekalogoa ELGEren Sektore Publikoko Berrikuntza Adierazpenaren 5 printzipioetan oinarritu da (Espainiak ELGEren Berrikuntza Deklarazioa sinatu zuen 2021eko maiatzean), eta horietatik abiatuta ekintza publiko berritzailerako hamar arrakasta-gako definitu dira. Dekalogoa aplikatu zaie benetako proiektu berritzaileei. Proiektu horiek fitxa batzuen bidez sailkatu dira eta mapa georeferentziatu batean aurkezten dira.

Taldea Gobernantza Publikoaren Zuzendaritza Nagusiak koordinatu du, eta 20 kidek parte hartu dute. Andaluzia, Aragoi, Asturias, Kanariak, Gaztela eta Leon, Katalunia, Ceuta, Extremadura eta Madril eskualdeetako ordezkariak izan dira, baita FEMP eta Segoviako Diputaziokoak ere. Era berean, ISDEFEren laguntza ordainezina da, laguntza teknikoa eta dinamizazio-saioetarako.

Lan hori egiteko, Kanarietako Gobernuak bere lankidetza-ingurunerako sarbidea eman du. Tresna horri esker, taldeak komunikazio erraza eta dokumentuen kudeaketa eraginkorra izan ditu.

Fitxa y mapara dekalogora joateko, sakatu esteka hau:

Dekalogoaren infografia

BERRIKUNTZA TALDEAREN BESTE LAN BATZUK

Berrikuntzari buruzko galdera

Proiektuen fitxa

  • Proiektu_orria_bezerov1_0_misteriotsua (PDF - 54,43 KB)
  • Proiektu_orria_v1_0_Kanarietako Ekomente_programa (PDF - 51,01 KB)
  • Proiektu_orria_v1_0_Gela_Digital_Canaria (PDF - 51,96 KB)
  • Proiektuaren orria_v1_0_Red_CIDE (PDF - 51,13 KB)
  • Proiektu_orria_v1_0_Mujeres _en_el_sector (PDF - 50,19 KB)
  • Proiektu_orria_v1_0_Demola_Canarias (PDF - 52,52 KB)
  • Proiektuaren orria_v1_0_irun_led_en_nucleos_diseminatuak (PDF - 52,59 KB)
  • Proiektuaren orria_v1_0_fotovoltaikoa_fotovoltaikoak (PDF - 52,69 KB)
  • ApLABs_ikaskuntza_1 (PDF - 72,24 KB)
  • Aspasia (PDF - 69,1 KB)
  • CVOL_lizentzia_de_boluntariotza (PDF - 72,37 KB)
  • Carnets_en_el_movil (PDF - 70,98 KB)
  • Herritartasun digitala (PDF - 74,52 KB)
  • Zerbitzu publikoen kodiseno_zerbitzu publikoak (PDF - 69,43 KB)
  • Madril (PDF - 66,5 KB)
  • PDF - 71,95 KB)
  • Estacion_digital_Gran_Via_v1_0 (PDF - 70 KB)
  • PDF - 71,17 KB)
  • Babestutako tratamendua (PDF - 70,49 KB)
  • Frena_la_euspena (PDF - 70,54 KB)
  • GREENIN__Guztiak_port_la_Compra_Publikoa_Berdea (PDF - 84,27 KB)
  • Gobernu erraza (PDF - 70,27 KB)
  • Hateblockers (PDF - 72,08 KB)
  • INPROBE__Inproving_Structural Funds (PDF - 84,4 KB)
  • Adierazleak _Ardan_buenas practicas _empresa_en Galicia (PDF - 75,82 KB)
  • Robotizacion_en_el_control_anu_de_pentsio_no_contributivas (PDF - 74,21 KB)
  • Elkarrekintza_semantikoa_Gizarte_eskubide_proaktiboak (PDF - 73,81 KB)
  • Aragoi_Laborategia _Gobernu_Irekia __LAAAB (PDF - 70,61 KB)
  • Laborategia - Gobernua - Madril (PDF - 70,68 KB)
  • Liburuak lotzen dituzten liburuak (PDF - 71,9 KB)
  • Zientzia-ikuskizunak (PDF - 70,82 KB)
  • HIP eredua (PDF - 71,91 KB)
  • Eusko Behatoki_irekia (PDF - 73,85 KB)
  • OpenVallsChain (PDF - 71,75 KB)
  • Open_Kids (PDF - 69,78 KB)
  • PASSPARTOOL___Key_tools_to_assess_and_improve_soft_innovation _polices (PDF - 86,03 KB)
  • Eskualdeko Osasun_Berrikuntza_2018_2020 Plana (PDF - 71,26 KB)
  • Eskualdeko Ikerketa Plana _Innovacion_Tecnologica_2016_2020 (PDF - 71,64 KB)
  • Programa_Elenchos (PDF - 74,06 KB)
  • Programa_Enplegua_Enplegua_Madrilgo Erkidegoa (PDF - 74,17 KB)
  • Sacylinnova (PDF - 77,2 KB)
  • Santander_City_Brain_eco (PDF - 72,29 KB)
  • Asist_asist_en_end_control_interna (PDF - 71,51 KB)
  • Gizarte_Eragin_Akademy (PDF - 70,21 KB)
  • TrakaCovid (PDF - 71,12 KB)
  • Bista Gob-a (PDF - 68,97 KB)

  • Nabigazio-gida
  • Mapa
  • Harremanetarako
  • Lege-oharra
  • Irisgarritasuna
  • Informazioaren barne-sistema
  • Cookie-politika

© Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako Ministerioa

Cookie-politika

Webgune honek cookie propioak eta hirugarrenenak erabiltzen ditu zerbitzu hobea eskaintzeko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, erabilera onartzen duzula uste dugu.

Ikusi cookie-politika