Excedències
El personal funcionari podrà sol·licitar, quan concorrin les circumstàncies legalment exigibles per a això, les diferents modalitats d'excedències que es descriuen a continuació.
Les sol·licituds es tramitaran a través del següent procediment:
https://sede.administracionespublicas.gob.es/login/index/idp/490
TERMINI DE TRAMITACIÓ: 3 Mesos
SENTIT DEL SILENCI: Positiu
NORMATIVA DE REFERÈNCIA:
Les excedències dels empleats públics es regulen amb caràcter bàsic en l'article 89 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic, aprovat per Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre i en l'article 58.5 del Reial decret 128/2018, de 16 de març, pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris d'Administració Local amb habilitació de caràcter nacional, i supletòriament, pel que es disposa en el Reial decret 365/1995, de 10 de març, pel qual s'aprova el Reglament de Situacions Administratives dels Funcionaris Civils de l'Administració General de l'Estat.
Per a obtenir més informació sobre els requisits i la documentació necessària per a cada tipus d'excedència, faci clic en cadascuna de les diferents modalitats d'excedències:
- Excedencia por cuidado de familiares
- Excedència per interès particular
- Excedència voluntària per prestació de serveis en el sector públic
- Excedència voluntària per prestació de serveis en una altra subescala de FHN
- Excedència voluntària per agrupació familiar
- Excedencia por razón de violencia de género
- Excedencia por razón de violencia terrorista