Acumulació de funcions reservades
L'objecte d'aquest procediment és autoritzar del FHCN que estigui ocupant un lloc de treball amb funcions reservades a aquest personal l'acompliment, en una altra entitat local de diferent comunitat autònoma, de funcions reservades a la mateixa o una altra subescala o categoria.
També podrà sol·licitar-se a través d'aquest procediment la revocació d'una acumulació de funcions en vigor.
Sol·licitant: Tant la sol·licitud d'acumulació com la de revocació hauran de presentar-se per l'òrgan competent en matèria de personal de l'entitat local interessada en la seva autorització (aquella on es trobi el lloc de treball les funcions del qual s'exercirien -o deixarien d'exercir-se- en acumulació).
DOCUMENTACIÓ A APORTAR
I. Per a sol·licitar l'acumulació
Sense perjudici que pugui requerir-se documentació addicional, haurà d'adjuntar-se:
1r. Acord de sol·licitud d'acumulació, subscrit per l'òrgan competent en matèria de personal de l'Administració on radica el lloc de treball que es pretén exercir mitjançant acumulació.
2n. Acord de conformitat de l'òrgan competent en matèria de personal de l'entitat local on el FHCN presta serveis.
3r. Conformitat del FHCN.
4t. Informe de l'òrgan competent de la comunitat autònoma on radica el lloc a proveir mitjançant acumulació, acreditant que aquest lloc de treball no pot ser proveït per FHCN a través de nomenament provisional.
II. Per a revocar una acumulació existent
Acord de sol·licitud de revocació de l'acumulació, subscrit per l'òrgan competent en matèria de personal de l'Administració on el FHCN presta serveis en acumulació.
MITJÀ DE PRESENTACÍÓN
Telemàticament, a través de la seu electrònica, en l'enllaç:
https://sede.administracionespublicas.gob.es/procedimientos/portada/ida/0/idp/40
El procediment haurà d'iniciar-lo l'entitat local interessada, per al que haurà d'identificar-se mitjançant qualsevol de les següents opcions:
- Certificat de representant de l'entitat local (persona jurídica)
- DNI/Certificat electrònic de l'Alcalde/President de l'entitat (persona física), i en aquest cas necessàriament haurà d'indicar que actua en representació de l'entitat local i adjuntar el certificat acreditatiu de la seva condició (p. ex.: acta del Ple de la sessió constitutiva o certificat del secretari/a de la corporació acreditant la seva condició d'Alcalde/President).
MÉS INFORMACIÓ:
Per a més informació pot consultar l'apartat dedicat a “Comissions de Serveis” de la nostra recopilació de “preguntes freqüents”.