logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Inici Ministeri
Ministeri Organigrama
Organigrama Ministre per a la Transformació Digital i de la Funció Pública Secretaria d'Estat de Digitalització i Intel·ligència Artificial Secretaria d'Estat de Telecomunicacions i Infraestructures Digitals Secretaria d'Estat de Funció Pública Sotssecretaria per a la Transformació Digital i de la Funció Pública Regulació Legal
Protecció de Dades Participació pública en projectes normatius
Participació pública en projectes normatius Consulta pública prèvia Audiència i informació pública
Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Instruccions de comunicació Informació addicional Seguiment del Pla
Empleo
Empleo Personal Laboral Personal Funcionari
Portada de Ministeri
Digitalització i IA Telecomunicació i infraestructures Digitals Funció Pública
Funció Pública La secretaria
La secretaria Secretaria d'Estat de Funció Pública Directora del Gabinete de la Secretaría de Estado de Función Pública Newsletter de Funció Pública Captació de talent Actualitat
Funció Pública
Funció Pública Qui som Accés a l'Ocupació Pública Gestiona la teua vida professional com a personal empleat públic Règim Jurídic Relacions Laborals Órganos de colaboración Registre Central de Personal Espai ISPA Personal funcionari d'administració local amb habilitació de caràcter nacional
Governança Pública
Governança Pública Directora General de Gobernanza Pública Simplificació administrativa i reducció de càrregues Inspecció de Serveis Atenció a la ciutadania Qualitat en les Administracions Públiques​ Transparència Govern obert Registres electrònics i notificacions Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Incompatibilitat i conflicte d'interessos
Incompatibilitat i conflicte d'interessos Oficina de Conflictos de Intereses Membres del Govern i Alts Càrrecs de l'Administració General de l'Estat Incompatibilitats de personal al servei de les Administracions Públiques MASTERCLASS: Guia del Govern Obert Informes sobre compliment dels alts càrrecs
Comunicació Contacte Info DANA
Info DANA Medidas adoptadas en relación con la DANA Portada d'Info Dana
Inici
  • Organigrama
  • Protecció de Dades
  • Participació pública en projectes normatius
  • Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
  • Empleo
  • Portada de Ministeri
Digitalització i IA
Telecomunicació i infraestructures Digitals
  • La secretaria
  • Funció Pública
  • Governança Pública
  • Incompatibilitat i conflicte d'interessos
Comunicació
Contacte
  • Medidas adoptadas en relación con la DANA
  • Portada d'Info Dana
texto

Governança Pública

  • Directora General de Gobernanza Pública
    • Front page Simplificació administrativa i reducció de càrregues
    • Què és una càrrega administrativa?
    • Análisis de Impacto Normativo. Impacto en cargas administrativas
    • Manual de Simplificació Administrativa i Reducció de Càrregues per a l'AGE
    • Convenis amb organitzacions
    • Compensación de cargas administrativas. One in - one out
    • Simplificació de Procediments en les Administracions Públiques. Mapa de Situació
    • Documentació de referència
    • Front page Inspecció de Serveis
    • Normativa reguladora
    • Guia d'auditoria per a inspectors de serveis
    • Consultoria operativa de serveis
    • Curs selectiu de la funció inspectora
    • Vacants d'Inspectors/as de Serveis
    • Informes de Simplificació i Reducció de Càrregues
  • Atenció a la ciutadania
    • Front page Qualitat en les Administracions Públiques​
    • Gestió de Cartes de Serveis en l'AGE
      • Go to Metodologia i Guies
      • Guia per a la realització d'estudis d'anàlisis de la demanda i d'avaluació de la satisfacció dels usuaris (edició 2014)
      • Modelo EFQM 2013
      • CAF 2013, el Marc Comú d'Avaluació
      • CAF 2020
      • Guia per a la gestió de queixes i suggeriments (2013)
      • Guia d'Interpretació del Model EFQM d'Excel·lència 2010 per a les Administracions Públiques
      • CAF Educació (2010)
      • CAF Procediment de Retroalimentació Externa (2009)
      • Guia per al desenvolupament de Cartes de Serveis
      • Guía de Evaluación. Modelo EVAM (2009)
      • Guia per al reconeixement a l'excel·lència (2009)
      • CAF 2006
      • El Valor de l'Excel·lència. Recomanacions per a l'excel·lència en la creació de valor públic a través del Model EFQM (2018).​​
      • Guia per a la Qualitat de l'Administració Pública, Una Caixa d'Eines per a Gestors, versió resumida
      • Marc comú sobre les Cartes de Serveis en les Administracions Públiques Espanyoles (2015)
      • Guia per a l'Avaluació de la Qualitat dels Serveis Públics (2009)​​
      • Guia per a l'elaboració i gestió d'una carta de serveis en l'Administració Local
      • Guia de models d'avaluació per a l'Administració Local
      • Go to Informes d'Avaluació de la Qualitat dels Serveis
      • Informe sobre l'Activitat dels Ministeris Espanyols (ISAM)
        • Go to Informes sobre la percepció ciutadana dels serveis públics
        • Govern Obert
        • La confiança en les Institucions
        • Informe sobre percepció ciutadana en la prestació dels serveis públics​​
        • Estabilitat i millora en els serveis públics
        • Qualitat i sostenibilitat dels serveis públics
        • Qualitat dels Serveis Públics en temps d'austeritat
        • La Qualitat dels Serveis Públics i les actituds dels ciutadans cap a les mesures modernitzadores de l'Administració Pública
        • La importància dels Serveis Públics en el benestar dels ciutadans
        • L'Administració Pública segons el parer dels ciutadans
        • Agenda Pública i Satisfacció amb els Serveis Públics en l'Estat Autonòmic
        • La percepció social dels Serveis Públics a Espanya 1985-2008 ​​​
        • Go to Informes sobre l'activitat desplegada per les Agències Estatals
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2016
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2015
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2014
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2013
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2012
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2011
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2010
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2009
        • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2008
      • Avaluació E08/2007 de la Qualitat del servei dels Museus de titularitat estatal
      • Go to Reconeixement: Certificacions i Premis
        • Go to Certificación del Nivel de Excelencia de las Organizaciones
        • Organitzacions el nivell d'Excel·lència de les quals ha sigut certificat
        • Go to Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública​
        • Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública XIV Edició. Memòries
        • Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública XV Edició. Memòries
        • XV edició. Galeria de Vídeos
        • Lliurament dels Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública XIII Edició
        • Galeria d'imatges del lliurament de Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública XII Edició
        • Galeria d'imatges del Lliurament dels Premis a la Qualitat i Innovació 2014​​
    • Gestió del coneixement i difusió de bones pràctiques
    • Assessorament, consultoria, assistència tècnica i Formació​
    • Xarxes Internacionals
      • Go to Xarxa Interadministrativa de Qualitat dels Serveis
        • Go to Conferències de Qualitat en els Serveis Públics
          • Go to 7a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics
          • Galeria d'imatges de la 7a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics
  • Transparència
  • Govern obert
    • Front page Registres electrònics i notificacions
    • Registre Electrònic d'Apoderaments
    • Registro de Funcionarios Habilitados
    • Registro Electrónico General
    • Notificacions
    • Front page Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
    • Digitalització de documents i registre
    • Assistència en la identificació i signatura electrònica
    • Còpies autèntiques
    • Apoderament
  1. Inici
  2. Funció Pública
  3. Governança Pública
  4. Qualitat en les Administracions Públiques​
  5. Reconeixement: Certificacions i Premis

Certificación del Nivel de Excelencia de las Organizaciones

Entre las competencias y funciones de Dirección General de Ciudadanía y Goberno Abierto se encuentra la de emitir certificaciones, basadas en la calidad y en la excelencia, previa solicitud voluntaria de las organizaciones candidatas.

De acuerdo con lo previsto en el Capítulo II de la Orden TFP/967/2019, de 18 de septiembre por la que se establecen las bases reguladoras del programa de reconocimiento del marco general para la mejora de la calidad en la AGE, certificará, previa evaluación, el nivel de excelencia de aquellas organizaciones que lo soliciten, siempre que se hayan autoevaluado conforme a modelos de gestión de calidad reconocidos (EFQM, CAF y EVAM).

La certificació es materialitza en una Resolució de la Directora General de Ciutadania i Goberno Obert, acompanyada d'un diploma i un informe de retorn amb els resultats de l'avaluació realitzada.

A més, si en l'avaluació s'aconsegueixen els 400 punts, l'organització pot optar voluntàriament a participar en el Premi a l'Excel·lència en la Gestió Pública.

El procés certificació del nivell d'excel·lència (amb accés ordinari al premi) es convoca anualment per ordre ministerial, en la qual es fixen els continguts de les sol·licituds, els terminis, les especificacions tècniques i els criteris de valoració.

Les certificacions tindran una validesa de tres anys, podent renovar-se una única vegada per un període d'un any.

No obstant això l'indicat , per a la renovació de les Certificacions obtingudes abans de l'entrada en vigor de l'Ordre TFP/967/2019, s'aplicarà la Resolució de 18 de juny de 2009, del Consell Rector de l'Agència Estatal d'Avaluació de les Polítiques Públiques i la Qualitat dels Serveis, per la qual s'aprova el procediment de certificació del nivell d'excel·lència de les organitzacions de les Administracions Públiques.

◾ Orden TFP/967/2019, de 18 de septiembre, por la que se establecen las bases reguladoras del programa de reconocimiento del marco general para la mejora de la calidad en la AGE. .

Con el propósito de ayudar a las organizaciones que estén interesadas en solicitar certificaciones, renovaciones o en presentar candidaturas a los Premios, se publica la “Guía del programa de reconocimiento”, con los materiales de apoyo, modelos para las solicitudes y orientaciones para elaborar algunos documentos requeridos (p.ej. las memorias o los planes de mejora).

GUIA RECONEIXEMENT v.7.0_2024.pdf

Enlaces a Modelos de Informes, Cuestionarios, Informes de Validación en formato Word:

  • ANNEX_1_MODEL_DOCUMENT_DECLARATIU_DESIGNACION_PERSONA_RESPONSABLE.docx
  • ANNEX_2_1_MODEL_PER A_INFORME_DE_AUTOEVALUACION_EFQM_2020.docx
  • ANNEX_2_2_MODEL_PER A_INFORME_DE_AUTOEVALUACION_CAF_2020.docx
  • ANNEX_2_3_MODEL_PER A_INFORME_DE_AUTOEVALUACION_EVAM.docx
  • ANNEX_4_2_MODEL_PLA_DE_MILLORA_CERTIFICACION_EVAM.docx
  • ANNEX_5_2_MODEL_PLA_DE_MILLORA_RENOVACION.docx

Enllaços a Fulles de Puntuació en format Excel:

  • FULLA_PUNTUACION_CAF2020.xlsx
  • FULLA_PUNTUACION_EFQM2020.xlsx
  • FULLA_PUNTUACION_EVAM.xlsx

La tramitació de les sol·licituds de certificació i renovació del nivell d'excel·lència està subjecta a l'abonament dels preus públics aprovats per Resolució de 22 d'octubre de 2009, de l'extinta AEVAL.

    Resolució de 22 d'octubre de 2009, de la Presidència de l'Agència, per la qual s'aproven els preus públics de les activitats de certificació i acreditació.
    Accés a la Seu Electrònica

    Per a qualsevol informació sobre aquest tema contactar amb el correu electrònic: addedbylanguagedetectorcalidad.addedbylanguagedetectorage@addedbylanguagedetectorcorreo.addedbylanguagedetectorgob.addedbylanguagedetectores

      Organitzacions el Nivell d'Excel·lència de les quals ha sigut certificat
      • Guia de navegació
      • Mapa
      • Contacte
      • Nota Legal
      • Accessibilitat
      • Sistema intern d'informació
      • Política de cookies

      © Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública

      Política de cookies

      Este lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per a oferir un millor servei. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.

      Veure política de cookies