Informes sobre a percepción cidadá dos servizos públicos
Histótico de informes realizados sobre a percepción cidadá dos servizos públicos, mediante os cales se estuda o grao de satisfacción dos cidadáns coas políticas e servizos públicos en España. Ademais pode incluír unha análise da axenda pública, entendendo por tal o conxunto de asuntos que son obxecto dunha ampla atención por parte da cidadanía. O obxectivo do documento é describir o grao de satisfacción dos cidadáns cos servizos e identificar as cuestións susceptibles de mellora en relación cos servizos que se prestan.
- Goberno Aberto
- A Confianza nas Institucións
- Informe sobre percepción cidadá na prestación dos servicvios públicos
- Estabilidade e melloría nos servizos públicos
- Calidade e sustentabilidade dos servizos públicos
- Calidade dos Servizos Públicos en tempos de austeridade
- A Calidade dos Servizos Públicos e as actitudes dos cidadáns cara ás medidas modernizadoras da Administración Pública
- A importancia dos Servizos Públicos no benestar dos cidadáns
- A Administración Pública a xuízo da cidadáns
- Axenda Pública e Satisfacción cos Servizos Públicos no Estado Autonómico
- A percepción social dos Servizos Públicos en España 1985-2008