MTDFP logoa
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Hasiera Ministerioa
Ministerioa Organigrama
Organigrama Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako ministroa Digitalizazioko eta Adimen Artifizialeko Estatu Idazkaritza Telekomunikazio eta Azpiegitura Digitalen Estatu Idazkaritza Funtzio Publikoaren Estatu Idazkaritza Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako Idazkariordetza Lege Erregulazioa
Datuen babesa Parte-hartze publikoa arau-proiektuetan
Parte-hartze publikoa arau-proiektuetan Aurretiko kontsulta publikoa Entzunaldia eta jendaurreko informazioa
Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Plana
Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Plana Komunikazio-jarraibideak Informazio gehigarria Planaren jarraipena
Ministerioaren azala Empleo
Empleo Lan-kontratudunak Funtzionarioak
Digitalizazioa eta IA Telekomunikazioak eta azpiegitura digitalak Funtzio Publikoa
Funtzio Publikoa Idazkaritza
Idazkaritza Funtzio Publikoaren Estatu Idazkaritza Funtzio Publikoaren Estatu Idazkaritzaren Kabineteko zuzendaria Funtzio Publikoaren buletina Talentua erakartzea Gaurkotasuna
Funtzio Publikoa
Funtzio Publikoa Nor gara Enplegurako sarbidea Kudeatu zure bizitza profesionala enplegatu publiko gisa Araubide juridikoa Lan Harremanak Lankidetza-organoak Langileen Erregistro Nagusia ISPA gunea Gaikuntza nazionala duten toki-administrazioko funtzionarioak
Gobernantza Publikoa
Gobernantza Publikoa Gobernantza Publikoko zuzendari nagusia Administrazioa sinplifikatzea eta kargak murriztea Zerbitzuen ikuskapena Herritarrentzako arreta Kalitatea administrazio publikoetan Transparencia Gobernu irekia Erregistro elektronikoak eta egoiliarrak Oficina de ayuda en materia de protección
Bateraezintasuna eta interes-gatazka
Bateraezintasuna eta interes-gatazka Interes Gatazken Bulegoa Gobernuko kideak eta Estatuko Administrazio Orokorreko goi-kargudunak Administrazio Publikoen zerbitzura dauden langileen bateraezintasunak Goi-karguen betetze-mailari buruzko txostenak MASTERCLASS: Gobernu Irekiaren Gida
Komunikazioa Kontaktua Info DANA
Info DANA Medidas adoptadas en relación con la DANA Info Danaren azala
Hasiera
  • Organigrama
  • Datuen babesa
  • Parte-hartze publikoa arau-proiektuetan
  • Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Plana
  • Ministerioaren azala
  • Empleo
Digitalizazioa eta IA
Telekomunikazioak eta azpiegitura digitalak
  • Idazkaritza
  • Funtzio Publikoa
  • Gobernantza Publikoa
  • Bateraezintasuna eta interes-gatazka
Komunikazioa
Kontaktua
  • Medidas adoptadas en relación con la DANA
  • Info Danaren azala
texto

Zerbitzuen Kalitatearen Arteko Sarea

    • Honen azala Zerbitzu publikoen kalitateari buruzko hitzaldia
      • Joan hona 7. Estado de calidad. Servicio de servicio. Konferentzia
      • 7. Estado de calidad. Servicio de servicio. Konferentziako galeria
  1. Hasiera
  2. Funtzio Publikoa
  3. Gobernantza Publikoa
  4. Kalitatea administrazio publikoetan
  5. Zerbitzuen Kalitatearen Arteko Sarea

Zerbitzu publikoen kalitateari buruzko hitzaldia

Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Hitzaldiak, Zerbitzu Publikoen Kalitatearen Administrazio arteko Sareak bi urtean behin sustatuak, bitarteko bat dira Sarearen jarduera sustatzeko eta kanporatzeko, sektore publikoan kalitatea eta ebaluazioa adostasunezko logika batetik zabaltzeko eta jardunbide egokiak eta kudeaketako ikuspegi berritzaileak aurkezteko. Etorkizuneko estrategia definitzeko, Administrazio Publikoetako arduradunei proposamenak helarazteko eta Administrazioek zerbitzu publikoak hobetzeko duten konpromisoa gizarte zibilari helarazteko harreman- eta eztabaida-foroa dira.

Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 7. Konferentzia

Malagan, 2021eko azaroaren 17tik 19ra.

'Berreskurapenerako Kalitatea eta Berrikuntza' lemapean, Ogasun eta Funtzio Publikoko Ministerioak, FEMPekin eta Malagako Udalarekin batera, Kalitateari buruzko Estatuko 7. Konferentzia eta Toki Administrazioko Modernizazioari eta Kalitateari buruzko XI. Jardunaldiak (JOMCAL) deitu zituen. 2021eko azaroaren 17tik 19ra izan zen Malagan, eta hainbat bilera egin ziren Udal Batzarretan, Udal-batzarretan, Udal-batzarretan, Batzarretan, Udal-batzarretan, Udal-batzarretan eta Udal-batzordeetan, Udal-batzarretan, Udal-karguetan eta Udal-kargudunetan, Udal-kargudunetan, Udal-karguetan eta Udal-batzordeetan eta Udal-batzarretan izan ziren.

  • Teknologia berriak berreskuratze-prozesuan
  • Herritarren parte-hartzetik baterako sorkuntzara
  • Administrazio-lankidetza prozedurak sinplifikatzeko
  • Cyklos testa, ebaluaziorako tresnak
  • Kalitatearen post-COVID egoera berriak administrazio publikoetan.
  • Etengabe hobetzeko modu berriak, Berrikuntza Publikoa
  • Tokiko erakundeen jardunbide egokiak: parte-hartzea, gardentasuna, digitalizazioa eta administrazio elektronikoa

Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 7. Konferentziarako sarbidea

Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 6. Konferentzia

Azaroaren 20an eta 21ean, Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Konferentzia egin zen Madrilen, "Bikaintasuna eta aintzatespena" lemapean. 2020ko ikuspuntuak. Mahai-inguru hauek egin ziren:

  • Bikaintasun-ereduen etorkizuna: 2020. urtea. Hizlariek zuzenean erakutsiko dituzte bikaintasun-ereduetako berrikuntza nagusiak.
  • Ebaluatzailearen rol nagusia. Kalibrazioa.
  • Kudeaketa publikoaren kalitateari eta berrikuntzari emandako sarien berrikuntza nagusiak.
  • Berrikuntza kudeaketa publikoan. metodologia tresnak. Berrikuntza-laborategiak
  • Integritate publikoko sistemak eta bikaintasun-ereduak

Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 6. Konferentziarako sarbidea

Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 5. Konferentzia

2015eko urriaren 20an egin zen Madrilen, "Kalitatea gardendu" lemapean. Gardentasuna ebaluatzea", Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 5. Konferentzia. Konferentziaren esparruan, 2014ko deialdiari dagozkion Kudeaketa Publikoko Kalitate eta Berrikuntzaren Sarien banaketa ere egin da.

Konferentziaren garapena, programan ezarritakoarekin bat etorriz, hau izan zen: agintariek irekitzea, 2 hitzaldi eta 4 mahai-inguru, 5. konferentziaren gaia lantzen zutenak; 2014ko Kudeaketa Publikoko Kalitate eta Berrikuntzaren Sariak ematea; eta agintariek ixtea.

Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 5. Konferentziarako sarbidea

Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 4. Konferentzia

Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 4. Biltzarra, Politika Publikoak eta Zerbitzuen Kalitatea Ebaluatzeko Estatuko Agentziak (AEVAL) eta Zerbitzu Publikoen Kalitatearen Administrazio arteko Sareko kideek antolatua, CSICeko ekitaldi-aretoan egin da, 2013ko azaroaren 26an eta 27an, eta sektore publikoko nahiz pribatuko beste profesional batzuek parte hartu dute.

Ekitaldiaren leloa hau izan da: "Kalitatea eta berrikuntza, Gobernu Onerako balioak". Bi gai nagusi landu ditu:

Berrikuntza kudeaketa publikoan, kalitateak berrikuntzari egiten dion ekarpena - Prozesu bideratzaileak.

Neurketa eta ebaluazioa, gardentasuna eta kontu-ematea errazten duten tresna gisa - Emaitzak eta haien hedapena.

Konferentziaren egiturak, aurreikusitakoaren arabera, honako hauek barne hartu ditu: agintariek irekitzea, bi hitzaldi eta bi mahai-inguru ekitaldiaren ardatzen inguruan, izaera teknikoko eztabaida-talde bat, laburpen-hitzaldi bat eta ondorioen aurkezpena, 2012ko Kudeaketa Publikoko Kalitate eta Berrikuntzaren Sariak ematea eta agintariek ixtea.

Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 4. Konferentziarako sarbidea

Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 3. Konferentzia

AEVALek antolatuta, Eusko Jaurlaritzarekin lankidetzan, Kalitatearen Estatuko 3. Biltzarra egin zen Bilboko Euskalduna Jauregian, “Kalitatearen balio erantsia. Lankidetza eta parte-hartzea, eraginkorragoak izateko”.

240 profesional baino gehiago eta sektore publikoko nahiz pribatuko beste parte-hartzaile batzuk izan dira ekitaldian, eta bi ildo nagusitan egin da: Kalitatearen kudeaketa: eraginkortasuna eta jasangarritasuna eta Sareko lana/Sareen kudeaketa.

Ana María Ruiz Martínez AEVALeko lehendakariak eta Elena Pérez Barredo Eusko Jaurlaritzako Administrazio Publikoko sailburuordeak inauguratu zuten konferentzia, eta osoko bilkuretan eta jardunbide egokiak aurkezteko hainbat saio paralelotan egin da. Jesús Ruiz-Huerta Carbonell jaunak eta Genís Roca jaunak emandako bi hitzaldi magistralen aurretik, “Kalitatearen kudeaketa: eraginkortasuna eta jasangarritasuna” eta “Sareko lana/Sareen kudeaketa” mahai-inguru bana egin da. Horietan, Administrazioko ordezkariek eta eztabaidagai diren gaietako beste aditu batzuek parte hartu dute. Bestalde, Sektore Publikoko erakundeek garatutako ekimenen azalpena sei saio paraleloren bidez egin da, jardunbide egokiak aurkezteko eta Administrazioen Arteko Sareko Batzordeek eta Lantaldeek garatutako proiektuak aurkezteko.

Halaber, ekitaldiaren jarduera-esparruan, 2010eko Kudeaketa Publikoko Kalitate eta Berrikuntzaren Sariak emateko ekitaldia egin da. Lurralde Politikako eta Administrazio Publikoko Ministerioak urtero antolatzen du ekitaldi hori, AEVALeko lehendakariak, Eusko Jaurlaritzako Administrazio Publikoko sailburuordeak eta Pablo Administrazio Elektronikoa Sustatzeko zuzendari nagusiak, Fernando Martín de Martín jaunak, konferentzia itxi aurretik.

  • Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 3. Konferentziaren ondorioak​​
  • ​ Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 3. Konferentziako finalera iritsi diren jardunbide egokien deskribapena

Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 2. Konferentzia

“Ebaluazioa, Kalitatea eta Eraginkortasuna. Politika Publikoen Kalitate eta Kalitate Politikak” Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 2. Konferentzia inauguratu zen Logroñon.

Irekiera-mahaia Errioxako Gobernuko Turismo, Ingurumen eta Lurralde Politikako sailburu andreak osatu zuen. Andrea: Aránzazu Vallejo, Errioxako Gobernuko Herri Administrazio eta Toki Politikako sailburua, Conrado Escobar Las Heras jauna, Funtzio Publikorako Estatu Idazkaria, Andrea: Carmen Gomis Bernal, AEVALeko lehendakaria, Andrea: Maria Luisa Carcedo Roces eta El Excmo. Logroñoko alkatea, Tomás Santos Munilla jauna.

Espainian kalitatea eta ebaluazioa sustatzeko administrazioek sortutako esperientziak eta jakintza partekatzeko eta haietatik ikasteko, hiru ardatz izan zituen: politika eta programa publikoen ebaluazioa, zerbitzu publikoen kalitatea eta kudeaketa publikoaren eraginkortasuna.

Konferentziako saioetan, mahai-inguruak eta jardunbide egokiei buruzko saio paraleloak egin ziren, eta administrazio publikoetako hainbat alorretako adituek parte hartu zuten.

  • Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 2. Konferentziaren ondorioak​​
  • ​Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 2. Konferentziako finalera iritsi diren jardunbide egokien deskribapena​

Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 1. Konferentzia

Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 1. Konferentzia egin da: “Gobernantzaren Kalitatea”. AEVALek antolatu zuen, 2007ko azaroaren 5ean eta 6an, eta administrazio publikoko hiru mailen eta gizarte zibilaren arteko lankidetza-praktika onenei buruz eztabaidatu da.

Konferentziak Madrilen bildu ditu Estatuko Administrazio Orokorreko, Autonomia Erkidegoetako eta Tokiko Administrazioko goi-karguak eta kudeaketa publikoko arduradunak, baita kalitate- eta gobernantza-arloko eta administrazio publikoetako zerbitzuak emateko adituak ere. Besteak beste, hizlari eta panelista hauek parte hartu zuten: Elke Löffler, Governance Internationaleko presidentea; José Ignacio Wert, EFQM (Kalitatea Kudeatzeko Europako Fundazioa) presidentea; Fernando Vallespín, Ikerketa Soziologikoen Zentroko (CIS) presidentea; Rafael Matesanz, Trasplanteen koordinatzaile nazionala; Francisca Sca Squauca, Espainiako beste erabiltzaile publiko batzuetako eta erabiltzaile publiko batzuen kudeaketa-batzordeko lehendakaria.

Konferentziaren helburuak izan ziren, batetik, administrazio publikoen eta sektore pribatuaren ikuspegiak eta interesak bateratzea, erakundeen kalitateari buruzko akordioak lortzeko, zerbitzu publikoen kudeaketan eta ebaluazioan herritarren lankidetza eta parte-hartzearen bidez, eta, bestetik, Agentziako Zerbitzu Publikoen Kalitatearen Behatokiak garatutako 2007ko zerbitzu publikoen herritarren pertzepzioari buruzko azterketaren aurrerapena ezagutaraztea.

Horretarako, programak, administrazio-lankidetzari, gizarte zibilaren parte-hartzeari eta gobernantzarako etorkizuneko estrategiei buruzko 3 mahai-inguru egiteaz gain, bi panel sartu ditu, eta horietan sei jardunbide egoki aurkeztu dira kudeaketa-arloan.

  • Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 1. Konferentziaren ondorioak​​​
  • Zerbitzu Publikoen Kalitateari buruzko Estatuko 1. Konferentziako finalera iritsi diren jardunbide egokien deskribapena​​
  • Nabigazio-gida
  • Mapa
  • Harremanetarako
  • Lege-oharra
  • Irisgarritasuna
  • Informazioaren barne-sistema
  • Cookie-politika

© Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako Ministerioa

Cookie-politika

Webgune honek cookie propioak eta hirugarrenenak erabiltzen ditu zerbitzu hobea eskaintzeko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, erabilera onartzen duzula uste dugu.

Ikusi cookie-politika