Estatuko Administrazio Orokorraren telefono-arretarako kanal bat da 060, eta sare adimenduneko telefonia-plataforma bat du, urteko egun guztietan 24 orduz herritarrei laguntzeko, eta, lehen mailan, modu zentralizatuan erantzuten die herritarren deiei, eta, behar izanez gero, hainbat arlotako operadore espezializatuetara bideratzen ditu.
Azken 9 urteetan, 060ra egindako deiak sei aldiz handitu dira: 2011n 2,2 milioi ziren, eta 2020an, berriz, 12,8 milioi. Gaur egun, 060an, hainbat administrazio-organoren 230 telefono-linea eta herritarrentzako 25 arreta-zerbitzu baino gehiago daude.
2020an, pandemiaren ondorioz, Estatuko Administrazio Orokorreko herritarrentzako informazio- eta arreta-bulegoetako hitzordua jarri zen. 2020ko ekainetik aurrera jarri zen martxan, eta, aldi berean, herritarrei arreta emateko bulegoak pixkanaka ireki ziren, alarma-egoeraren ondorioz itxita. Izan ere, arreta telefonikoa eta telematikoa lehenetsi behar dira, eta aurrez hitzordua eman behar da toki-kopurua mugatzeko.
Aldi berean, 060an sartzen jarraitzen dute, aurretiko hitzorduaren zerbitzurako, lurralde nazionalean banatuta dauden MUFACEren bulegoek.
Kontsultatu hemen prentsa-ohar osoa (PDF · 479,17 KB)