Els serveis provincials d'Almeria, Astúries, Càceres i Pontevedra (inclosa l'oficina delegada de Vigo) des del dia 16 de novembre compten amb el sistema de petició de cita prèvia a través de la seu electrònica i el telèfon 060. Per a obtenir cita en aquestes oficines a partir del 30 de novembre, els 107.007 afiliats d'Almeria (24.688), Astúries (34.376), Càceres (16.363) i Pontevedra (31.580), hauran de fer-ho obligatòriament a través del telèfon 060 o per la seu electrònica de la Mutualitat.
Amb aquestes, són ja 28 les províncies que compten amb aquest servei des que el passat 25 de maig es va imposar la cita prèvia obligatòria en totes les oficines de MUFACE: la Corunya (inclosa l'oficina de Santiago de Compostel·la), Àlaba Albacete, Alacant, Almeria, Astúries, Badajoz, Barcelona, Càceres, Cadis, Castelló, Còrdova, Granada, Jaén, Lleida, Madrid, Màlaga, Múrcia, Navarra, Orense, Las Palmas, Pontevedra (inclosa Vigo), Salamanca, Sevilla, Tenerife, Toledo, València i Saragossa.
Per a sol·licitar cita prèvia en la seu electrònica de MUFACE no és precisa identificació electrònica, tan sols un DNI i un número de telèfon mòbil, entrant en aquest enllaç.
Quant a l'anomenada al 060, si es requereix cita abans del 30 de novembre a Almeria, Astúries, Càceres i Pontevedra o Vigo, n'hi ha prou amb trucar al telèfon o escriure un email a l'adreça de cada Servei Provincial o Oficina Delegada (cas de Vigo) per a demanar la corresponent cita, en aquest enllaç.
Des del 25 de maig, data en què es va imposar la cita prèvia obligatòria, s'han limitat els aforaments de les oficines amb l'objectiu de racionalitzar l'afluència de persones, potenciant altres mitjans com la seu electrònica, el telèfon, el correu electrònic i el formulari web.
Respecte a la sol·licitud de talonaris, cal recordar que el passat 13 d'octubre MUFACE va implantar el nou servei de petició a través del 060, .
Les dades relatives a ús de la cita prèvia a l'octubre indiquen que s'han ofert durant el mes 39.046 cites en les oficines de MUFACE, tenint en compte que han romàs obertes durant tota la pandèmia. D'elles, s'han utilitzat 24.282, és a dir, un 62,18%, la qual cosa representa una notable millora respecte al 47% que llancen, per exemple, les dades de juny, juliol i agost.
La informació completa sobre els canals que atenen la sol·licitud de cita en cada servei provincial es pot trobar en aquest enllaç.