logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Inici Ministeri
Ministeri Organigrama
Organigrama Ministro para la Transformación Digital y de la Función Pública Secretaría de Estado de Digitalización e Inteligencia Artificial Secretaría de Estado de Telecomunicaciones e Infraestructuras Digitales Secretaria d'Estat de Funció Pública Sotssecretaria per a la Transformació Digital i de la Funció Pública Regulació Legal
Protecció de Dades Participació pública en projectes normatius
Participació pública en projectes normatius Consulta pública prèvia Audiència i informació pública
Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Instruccions de comunicació Informació addicional Seguiment del Pla
Ocupació
Ocupació Personal Laboral Personal Funcionari
Portada de Ministeri
Digitalització i IA Telecomunicació i infraestructures Digitals Funció Pública
Funció Pública La secretària
La secretària Secretaria d'Estat de Funció Pública Directora del Gabinet de la Secretaria d'Estat de Funció Pública Newsletter de Funció Pública Captació de talent Actualitat
Funció Pública
Funció Pública Qui som Accés a l'Ocupació Pública Gestiona la teva vida professional com a personal empleat públic Règim Jurídic Relacions Laborals Órganos de colaboración Registre Central de Personal Espai ISPA Personal funcionari d'administració local amb habilitació de caràcter nacional
Governança Pública
Governança Pública Directora General de Gobernanza Pública Simplificació administrativa i reducció de càrregues Inspecció de Serveis Atenció a la ciutadania Qualitat en les Administracions Públiques​ Transparència Govern obert Registres electrònics i notificacions Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Incompatibilitat i conflicte d'interessos
Incompatibilitat i conflicte d'interessos Oficina de Conflictos de Intereses Membres del Govern i Alts Càrrecs de l'Administració General de l'Estat Incompatibilitats de personal al servei de les Administracions Públiques Informes sobre compliment dels alts càrrecs MASTERCLASS: Guia del Govern Obert
Comunicació Contacte Info DANA
Info DANA Mesures adoptades en relació amb la DANA Portada d'Info Dana
Inici
  • Organigrama
  • Protecció de Dades
  • Participació pública en projectes normatius
  • Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
  • Ocupació
  • Portada de Ministeri
Digitalització i IA
Telecomunicació i infraestructures Digitals
  • La secretària
  • Funció Pública
  • Governança Pública
  • Incompatibilitat i conflicte d'interessos
Comunicació
Contacte
  • Mesures adoptades en relació amb la DANA
  • Portada d'Info Dana
texto

Xarxa Interadministrativa de Qualitat dels Serveis

    • Portada de Conferències de Qualitat en els Serveis Públics
      • Anar a 7a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics
      • Galeria d'imatges de la 7a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics
  1. Inici
  2. Funció Pública
  3. Governança Pública
  4. Qualitat en les Administracions Públiques​
  5. Xarxa Interadministrativa de Qualitat dels Serveis

Conferències de Qualitat en els Serveis Públics

​Les Conferències de Qualitat en els Serveis Públics, promogudes amb periodicitat biennal per la Xarxa Interadministrativa de Qualitat en els Serveis Públics, constitueixen un mitjà per a potenciar i exterioritzar l'activitat de la Xarxa, difondre la qualitat i l'avaluació en el sector públic des d'una lògica de consens, així com presentar bones pràctiques i enfocaments innovadors de gestió. Són un fòrum de contactes i discussió per a la definició de l'estratègia futura, traslladar propostes als responsables de les Administracions Públiques i projectar a la societat civil el compromís de les Administracions en la millora dels serveis públics.

7a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics

Màlaga, del 17 al 19 de Novembre de 2021.

Sota el lema 'Qualitat i Innovació per a la recuperació', el Ministeri d'Hisenda i Funció Pública ajunto la FEMP i a l'Ajuntament de Màlaga, van convocar la celebració conjunta de la 7a Conferència Estatal de Qualitat i XI Jornades de Modernització i Qualitat en l'Administració Local (JOMCAL)., que va tenir lloc a Màlaga els dies 17 al 19 de Novembre de 2021, que en les diverses sessions, taules rodones i tallers, en companyia d'exalcaldes, electes municipals i Directors Generals de les tres administracions, es va reflexionar sobre:

  • Les noves tecnologies en el procés de recuperació
  • De la participació ciutadana a la co-creació
  • Col·laboració administrativa per a la simplificació de procediments
  • Test Cyklos, una eines per a l'avaluació
  • Nous escenaris post-COVID de la qualitat en les Administracions Públiques.
  • Noves formes de millora contínua, Innovació Pública
  • Bones Pràctiques d'Entitats Locals: participació, transparència, digitalització i administració electrònica

Accés a la 7a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics

6a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics

Els dies 20 i 21 de Novembre, es va celebrar a Madrid la Conferència de Qualitat en els Serveis Públics sota el lema Excel·lència i Reconeixement. Prespectivas 2020. Es van realitzar les següents taules rodones:

  • El futur dels models d'excel·lència: horitzó 2020. Els ponents tindran l'ocasió d'exposar de primera mà les principals novetats en els models d'excel·lència.
  • El rol central de l'avaluador. Calibratge.
  • Les principals novetats dels premis a la qualitat i innovació a la gestió pública.
  • La innovació en la gestió pública. metodologies eines. Laboratoris d'innovació
  • Sistemes d'integritat pública i models d'excel·lència

Accés la 6a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics​

5a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics

El 20 d'Octubre de 2015 es va celebrar a Madrid, sota el lema "Transparentar la Qualitat. Avaluar la Transparència", la 5a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics. En el marc de la Conferència s'ha realitzat també el Lliurament dels Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública corresponents a la convocatòria de 2014.

El desenvolupament de la Conferència, conforme al que s'estableix en el programa, va consistir en la seva Obertura per autoritats, 2 Conferències i 4 Taules Rodones que desenvolupaven la temàtica de la 5a Conferència, el lliurament dels Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública 2014 i la Clausura per autoritats.

Accés la 5a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics​

4a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics​​​

La 4a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics, co-organitzada per l'Agència Estatal d'Avaluació de les Polítiques Públiques i la Qualitat dels Serveis (AEVAL) i els membres de la Xarxa Interadministrativa de Qualitat en els Serveis Públics, ha tingut lloc en la Sala d'actes del CSIC, durant els dies 26 i 27 de novembre de 2013, i ha comptat amb la presència de professionals i altres participants tant del Sector Públic com del Privat.

El lema de l'esdeveniment ha estat "Qualitat i Innovació, valors per al Bon Govern", que ha desenvolupat dos eixos temàtics:

Innovació en la Gestió Pública, aportació de la Qualitat a la Innovació - Els processos facilitadors.

Mesurament i avaluació, com a instruments que faciliten la Transparència i la Rendició de Comptes - Els resultats i la seva difusió.

L'estructura de la Conferència, conforme al que es preveu, ha comprès la seva Obertura per autoritats, 2 conferències i 2 taules rodones entorn dels eixos de l'acte, un panell de discussió de caràcter tècnic, una conferència recapitulativa i la presentació de conclusions, el lliurament dels Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública 2012 i la Clausura per autoritats.​

Accés a la 4a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics​​

3a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics

Organitzada per AEVAL en col·laboració amb el Govern Basc, es va celebrar en el Palau Euskalduna Jauregia de Bilbao la 3a Conferència Estatal de Qualitat sota el lema “El Valor afegit de la Qualitat. Col·laboració i participació per a ser més eficients”.

Amb l'assistència de més de 240 professionals i altres participants tant del Sector Públic com del privat, l'esdeveniment s'ha desenvolupat al llarg de dues grans línies: Gestió de la Qualitat: eficiència i sostenibilitat i Treball en Xarxa/Gestió de Xarxes.

Inaugurada per la Presidenta d'AEVAL, Dª Ana María Ruiz Martínez, juntament amb la Viceconsellera d'Administració Pública del Govern Basc, Sra. Elena Pérez Barredo, la Conferència ha tingut lloc al llarg d'un conjunt de sessions plenàries i de diverses sessions paral·leles de presentació de bones pràctiques. Dues conferències magistrals, impartides per Sr. Jesús Ruiz-Huerta Carbonell i per Sr. Genís Roca han precedit a la celebració de sengles taules rodones sobre “Gestió de la Qualitat: eficiència i sostenibilitat” i sobre “Treball en Xarxa/Gestió de Xarxes”, en les quals s'ha comptat amb la col·laboració de representants de l'Administració i altres experts en les matèries sotmeses a debat. Per part seva, l'exposició d'iniciatives desenvolupades per organitzacions del Sector Públic s'ha dut a terme mitjançant 6 sessions paral·leles de presentació de bones pràctiques i projectes desenvolupats pels Comitès i Grups de Treball de la Xarxa Interadministrativa.

Així mateix, en el marc d'activitats de l'esdeveniment ha tingut lloc l'Acte de Lliurament dels Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública 2010 que anualment convoca el Ministeri de Política Territorial i Administració Pública, de manera prèvia a la clausura de la Conferència per la Presidenta d'AEVAL, la Viceconsellera d'Administració Pública del Govern Basc i el Director General d'Impuls a l'Administració electrònica, Sr. Fernando de Pablo Martín.​

  • Conclusions de la 3a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics​​
  • ​ Descripció Bones Pràctiques finalistes 3a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics

2a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics

Amb el lema de “Avaluació, Qualitat i Eficiència. Polítiques de Qualitat i Qualitat de les Polítiques” es va inaugurar a Logronyo la 2a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics.

La Mesa d'obertura va estar formada per la Consellera de Turisme, Medi Ambient i Política Territorial del Govern de La Rioja, Sra. Sra. Aránzazu Vallejo, el Conseller de Administraciones Públiques i Política Local del Govern de La Rioja, Sr. Conrado Escobar Les Heras, la Secretària d'Estat per a la Funció Pública, Sra. Sra. Carmen Gomis Bernal, la Presidenta d'AEVAL, Sra. Sra. Maria Luisa Carcedo Roces i l'Excmo. Alcalde de Logronyo, Sr. Tomás Santos Munilla.

Amb l'objectiu de compartir i aprendre de les experiències i el coneixement generat per les diferents administracions per a l'impuls de la qualitat i l'avaluació a Espanya, va girar entorn de tres eixos: avaluació de polítiques i programes públics, qualitat dels serveis públics i l'eficiència en la gestió pública.

​Les sessions de la Conferència es van articular mitjançant la combinació de taules rodones i sessions paral·leles de bones pràctiques, que van comptar amb la participació d'experts de diversos àmbits de les administracions públiques.

  • Conclusions de la 2a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics​​
  • ​Descripció Bones Pràctiques finalistes 2a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics​

1a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics

S'ha celebrat la 1a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics: “Qualitat per a la Governança” organitzada per l'AEVAL els dies 5 i 6 de novembre de 2007, en la qual s'ha debatut sobre les millors pràctiques de cooperació entre els tres nivells d'Administració Pública i la societat civil.

La Conferència ha reunit a Madrid a alts càrrecs i responsables de gestió pública de l'Administració General de l'Estat, de les Comunitats Autònomes i de l'Administració Local, així com a experts en qualitat, governança i en la prestació dels serveis de les diferents Administracions Públiques. Entre altres conferenciants i panelistas, van participar Elke Löffler, presidenta de Governance Internacional; José Ignacio Wert, president d'EFQM (Fundació Europea per a la Gestió de la Qualitat); Fernando Vallespín, president del Centre de Recerques Sociològiques (CIS); Rafael Matesanz, coordinador nacional de Trasplantaments; Francisca Sauquillo, presidenta del Consell de Consumidors i Usuaris; a més d'altres experts espanyols i europeus en la gestió de serveis públics.

Els objectius de la conferència van ser, d'una banda, conjuminar els enfocaments i interessos de les administracions públiques i del sector privat per a trobar acords sobre la qualitat institucional, mitjançant la cooperació i la participació ciutadana en la gestió i avaluació dels serveis públics i, d'altra banda, donar a conèixer l'avanç de l'estudi de percepció ciutadana dels serveis públics de 2007, desenvolupat per l'Observatori de la Qualitat dels Serveis Públics de l'Agència.

Per a això, el programa a més de 3 taules rodones sobre la cooperació administrativa, participació de la societat civil i les estratègies de futur per a la governança, ha inclòs dos panells en els quals s'han presentat sis bones pràctiques en matèria de gestió.​

  • Conclusions de la 1a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics​​​
  • Descripció Bones Pràctiques finalistes 1a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics​​
  • Guia de navegació
  • Mapa
  • Contacte
  • Nota Legal
  • Accessibilitat
  • Sistema intern d'informació
  • Política de cookies

© Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública

Política de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per a oferir un millor servei. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.

Veure política de cookies