Medidas adoptadas en relación coa DANA

  1. Reforzo de persoal nas Delegacións de Goberno para tramitar axudas

    O Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública ha autorizado unha cota extraordinaria de 100 empregados públicos para axilizar a tramitación e xestión das axudas aos afectados da DANA

    Este reforzo responde a unha solicitude feita polo Ministerio de Política Territorial e Memoria Democrática e producirase nas Delegacións do Goberno da Comunidade Valenciana, Comunidade de Castela-A Mancha e Comunidade de Andalucía.

    Estes recursos humanos adicionais empezarán a traballar inmediatamente, posto que Función Pública realizará os nomeamentos de forma urxente de modo que xa poidan apoiar na tramitación, tanto presencial como telemática, das axudas derivadas da declaración de zonas afectadas por unha emerxencia de protección civil que irá ao Consello de Ministros.

    Os empregados públicos que prestarán os seus servizos nas Delegacións procederán do Corpo de Xestión da Administración Civil do Estado, do Corpo Xeral Administrativo da Administración do Estado e do Corpo Xeral Auxiliar da Administración do Estado.

    Máis información

  2. Muface habilitou liñas de atención telefónica de emerxencia para os mutualistas afectados, así como medidas excepcionais para a prestación farmacéutica.

    Más información sobre el procedimiento excepcional de Farmacia y teléfono de afectados por la DANA

  3. O Goberno acorda coas operadoras de telecomunicacións compensar nas facturas a interrupción do servizo pola DANA

    A compensación será automática a cada usuario de servizos de telecomunicacións que se viu afectado e será, como mínimo, proporcional á vez que durase a interrupción.

    Más información