logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Inici Ministeri
Ministeri Organigrama
Organigrama Ministro para la Transformación Digital y de la Función Pública Secretaría de Estado de Digitalización e Inteligencia Artificial Secretaría de Estado de Telecomunicaciones e Infraestructuras Digitales Secretaria d'Estat de Funció Pública Sotssecretaria per a la Transformació Digital i de la Funció Pública Regulació Legal
Protecció de Dades Participació pública en projectes normatius
Participació pública en projectes normatius Consulta pública prèvia Audiència i informació pública
Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Instruccions de comunicació Informació addicional Seguiment del Pla
Ocupació
Ocupació Personal Laboral Personal Funcionari
Portada de Ministeri
Digitalització i IA Telecomunicació i infraestructures Digitals Funció Pública
Funció Pública La secretària
La secretària Secretaria d'Estat de Funció Pública Directora del Gabinet de la Secretaria d'Estat de Funció Pública Newsletter de Funció Pública Captació de talent Actualitat
Funció Pública
Funció Pública Qui som Accés a l'Ocupació Pública Gestiona la teva vida professional com a personal empleat públic Règim Jurídic Relacions Laborals Órganos de colaboración Registre Central de Personal Espai ISPA Personal funcionari d'administració local amb habilitació de caràcter nacional
Governança Pública
Governança Pública Directora General de Gobernanza Pública Simplificació administrativa i reducció de càrregues Inspecció de Serveis Atenció a la ciutadania Qualitat en les Administracions Públiques​ Transparència Govern obert Registres electrònics i notificacions Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Incompatibilitat i conflicte d'interessos
Incompatibilitat i conflicte d'interessos Oficina de Conflictos de Intereses Membres del Govern i Alts Càrrecs de l'Administració General de l'Estat Incompatibilitats de personal al servei de les Administracions Públiques Informes sobre compliment dels alts càrrecs MASTERCLASS: Guia del Govern Obert
Comunicació Contacte Info DANA
Info DANA Mesures adoptades en relació amb la DANA Portada d'Info Dana
Inici
  • Organigrama
  • Protecció de Dades
  • Participació pública en projectes normatius
  • Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
  • Ocupació
  • Portada de Ministeri
Digitalització i IA
Telecomunicació i infraestructures Digitals
  • La secretària
  • Funció Pública
  • Governança Pública
  • Incompatibilitat i conflicte d'interessos
Comunicació
Contacte
  • Mesures adoptades en relació amb la DANA
  • Portada d'Info Dana
texto

Avaluació de polítiques públiques

  • Informes d'Avaluació
  • Metodologies i guies d'Avaluació
  • Documents d'interès
  • Enllaços
  • Competències i formació en avaluació de polítiques públiques
  1. Inici
  2. Funció Pública
  3. Avaluació de polítiques públiques

Competències i formació en avaluació de polítiques públiques

L'article 16 de la Llei 27/2022, de 20 de desembre, d'institucionalització de l'avaluació de polítiques públiques en a l'Administració General de l'Estat estableix que “l'Agència Estatal d'Avaluació de Polítiques Públiques, en col·laboració amb l'Institut Nacional d'Administració Pública i, en el seu cas, amb l'Institut d'Estudis Fiscals, identificarà les competències necessàries per a l'acompliment de la funció avaluadora i dissenyarà plans específics de formació en matèria d'avaluació de polítiques públiques per a les empleades i empleats públics”.

MARCO DE COMPETÈNCIES EN AVALUACIÓ DE POLÍTIQUES PÚBLIQUES

El Marc de Competències en avaluació de polítiques públiques. Administració General de l'Estat que aquí es presenta conté el treball realitzat per un grup interdepartamental que ha treballat en la segona meitat de 2022 en la identificació del conjunt d'habilitats, coneixements i aptituds que es necessiten per a exercir la funció avaluadora.

Aquest conjunt de competències s'integra en l'ecosistema competencial de l'INAP/INAP (accés), com una referència essencial en la professionalització de les funcions d'Estat.

El Marc s'orienta a definir les capacitats de l'Administració General de l'Estat per a dur a terme processos d'avaluació amb un alt nivell d'especialització, i establir uns criteris comuns i transparents per a valorar el grau de desenvolupament. A més, identifica les necessitats formatives i de desenvolupament professional en aquesta àrea funcional. Per a això defineix les competències professionals que es requereixen per a l'acompliment eficaç de les funcions i responsabilitats dels diferents perfils relacionats amb l'avaluació de polítiques. En última instància, la seva finalitat és contribuir de manera referencial per a la resta dels promotors de la formació en la millora de les polítiques públiques, pilar essencial de l'acció de govern.

Marc de competències en avaluació de polítiques públiques (pdf)

 

Institut per a l'Avaluació de Polítiques Públiques (IEPP)

instituto.evaluacion@correo.gob.es

91 273 4662 (Secretària)

  • Guia de navegació
  • Mapa
  • Contacte
  • Nota Legal
  • Accessibilitat
  • Sistema intern d'informació
  • Política de cookies

© Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública

Política de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per a oferir un millor servei. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.

Veure política de cookies